quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:42 schreef Oliver23 het volgende:
Moet dit in een spoiler? Aflevering staat toch gewoon online?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat die Otto leeft vind ik best jammer, die acteur kan in mijn ogen maar een typetje spelen (dat de hele dag 'fuck/fok jou' roept. Beetje hinderlijk.
Ik vond dat deel in Suriname wel erg vermakelijk moet ik zeggen. Ik denk trouwens dat Tatta zich uit deze situatie lult door samen te gaan werken met die vent of ze een deel van de opbrengst te beloven o.i.d.
Niet iedereen kijkt 1 aflevering per week, gok dat dat meeste wachten tot alles online staat.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
Moet dit in een spoiler? Aflevering staat toch gewoon online?
Dat die Otto leeft vind ik best jammer, die acteur kan in mijn ogen maar een typetje spelen (dat de hele dag 'fuck/fok jou' roept. Beetje hinderlijk.
Ik vond dat deel in Suriname wel erg vermakelijk moet ik zeggen. Ik denk trouwens dat Tatta zich uit deze situatie lult door samen te gaan werken met die vent of ze een deel van de opbrengst te beloven o.i.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:17 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Niet iedereen kijkt 1 aflevering per week, gok dat dat meeste wachten tot alles online staat.
Geen idee wat de procedure hier is, maar jouw bericht had ook, voor een deel, in een spoiler mogen staan.Ik dacht altijd dat je gewoon mocht posten zodra de aflevering online staat. Anders kan je voor iedere serie alles wel in spoilers gaan zetten omdat mensen iets nog niet gezien hebben. Als het nou later ook nog lineair uitgezonden zou worden, zoals bijvoorbeeld B&B, dan zou ik het snappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:09 schreef ISVV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 september 2024 22:28 schreef buckets_of_lube het volgende:
[..]Eens hoor, maar hij heeft wel plot armorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat met Adil en Komtgoed is nog wel interessant.
Dat hele Tia/Samira antwerpen verhaal kan mij eigenlijk gestolen worden. Wat ze nou precies met Tonanno willen weten ze zelf volgens mij ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haar personage vind ik ook totaal niet interessant, die Belg evenmin. Ik kijk alleen nog voor Tatta en deels Tonnano.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 06:35 schreef roos94 het volgende:
Die Samira verneukt deze hele serie imo. Maar ik vind het ook geen leuke actrice.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:17 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Niet iedereen kijkt 1 aflevering per week, gok dat dat meeste wachten tot alles online staat.
Geen idee wat de procedure hier is, maar jouw bericht had ook, voor een deel, in een spoiler mogen staan.Zodra het online staat moet je dit topic gewoon vermijden als je niet hebt gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Tonanno krijgt het nog druk,quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:35 schreef Oliver23 het volgende:
Zal tussen Tatta en Tonanno wel naar een climax gaan dat Tatta het zwangere vriendinnetje van Tonnano te pakken krijgt en Tonanno vrouw en kind van Tatta
Ik krijg niet de indruk dat Tonnano heel erg aan haar gehecht isquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:35 schreef Oliver23 het volgende:
Zal tussen Tatta en Tonanno wel naar een climax gaan dat Tatta het zwangere vriendinnetje van Tonnano te pakken krijgt en Tonanno vrouw en kind van Tatta
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:15 schreef nuck_chorris het volgende:
Hoeveel tijd zou er in de serie zijn verstreken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnen een half jaar is het zachte weefsel normaalgesproken wel verdwenen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:23 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoeveel tijd zou er in de serie zijn verstreken?
Eens.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat met Adil en Komtgoed is nog wel interessant.
Dat hele Tia/Samira antwerpen verhaal kan mij eigenlijk gestolen worden. Wat ze nou precies met Tonanno willen weten ze zelf volgens mij ook niet.
Die blijven onder aan de streep, al dan niet gedwongen, wel loyaal aan elkaar. Voor mij draagt Tatta de serie, beste acteur ook.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:25 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Tonano en Tatta hilarisch, ik moet wel lachen om hoe zij praten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |