Gister gekeken, was inderdaad totale filler.quote:Op maandag 9 september 2024 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
De film 'Taxi' zoals verwacht enorm nietszeggend en matig, ook totaal geen zin in de grote Samira show. De serie is nogal afgegleden.
Ik vond hem wel fijn wegkijken.quote:Op maandag 9 september 2024 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
De film 'Taxi' zoals verwacht enorm nietszeggend en matig, ook totaal geen zin in de grote Samira show. De serie is nogal afgegleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Dat was ze toch al?quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:00 schreef roos94 het volgende:
Wat geestig, Merel de advocaat van Oogappels duikt opeens op als advocaat in mocro maffia
quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net aflevering 1 gezienJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben nog Sleepers.quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:55 schreef RipCity het volgende:
Tja het wordt niet meer zoals de eerste seizoenen. Kunnen beter iets nieuws gaan bedenken.
Ja dat was leuk. Al zolang geleden tho ben al helemaal vergeten waar dat over gingquote:
Oké tho.quote:Op zondag 22 september 2024 11:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja dat was leuk. Al zolang geleden tho ben al helemaal vergeten waar dat over ging
quote:Op maandag 23 september 2024 00:15 schreef __Fokker__ het volgende:
Marokkaan met een hond als huisdier, realiteit is ver te zoeken in het nieuwe seizoen.
Ik ken twee (derde generatie weliswaar) Marokkanen met een hond. Beestje mag niet in de gebedsruimte komen en hun speeksel is absoluut haram, verder worden die honden daar net zo verwend als dat autochtone Nederlanders met hun honden doen.quote:Op maandag 23 september 2024 00:15 schreef __Fokker__ het volgende:
Marokkaan met een hond als huisdier, realiteit is ver te zoeken in het nieuwe seizoen.
Lijken wel een stuk banger voor honden, dat was denk ik meer het punt. Tenminste zo komt het op mij over.quote:Op maandag 23 september 2024 08:50 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ken twee (derde generatie weliswaar) Marokkanen met een hond. Beestje mag niet in de gebedsruimte komen en hun speeksel is absoluut haram, verder worden die honden daar net zo verwend als dat autochtone Nederlanders met hun honden doen.
Zeker, zeker.quote:Op maandag 23 september 2024 09:02 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Lijken wel een stuk banger voor honden, dat was denk ik meer het punt. Tenminste zo komt het op mij over.
Eens, iets teveel uitgemolken en de echt interessante figuren zijn doodquote:Op maandag 23 september 2024 13:21 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zeker, zeker.
Ik kijk overigens alleen nog voor Tatta, vind het verder niet zo boeiend meer als eerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ha die nieuwe actrice speelt een autobiografische rol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |