Ik vraag mij dan weer serieus af wat jij verstaat onder weinig blijvende kijkers. Kijk zelf al jarenlang geen analoge en daarna ook geen digitale teevee en alleen streaming. Zoek zelf wel op wat ik wil zien, op welke zender dan ook. Of het nu SBS is of NPO1. Met je gewoonlijke golf SBS-kijkers, lees jezelf terug en zie hoe denigrerend dat eruit ziet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:14 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik voorspel een golf aan mensen die gewoonlijk geen SBS kijken, één uurtje inschakelen voor deze twee, en daarna lekker weer verdwenen zijn. Weinig blijvende nieuwe SBS-kijkers.
Misschien dat Hart van Nederland, dat er direct na komt, nog op een ironische manier vermakelijk is voor een deel van de Marcel & Gijs-kijkers.
Ik luister elke dag die podcast en hij heeft al iets van 3 weken geen stemquote:Op maandag 5 juni 2023 11:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik ben benieuwd.
In de podcast klinkt Gijs alvast of hij last heeft van zijn keel.
Griep zo gaf men aan. Marcel ook besmet, maar gelukkig hebben ze bouillon !quote:Op maandag 5 juni 2023 12:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik luister elke dag die podcast en hij heeft al iets van 3 weken geen stemvraag me af wat voor ziekte hij heeft
Yeah, puffers op tafel ed. ze hebben wel een zekere “charme” die gaat werken of niet.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:36 schreef Raw85 het volgende:
De beste man heeft vaker wel dan geen problemen met z’n stem
Als je het opneemt kan je de reclame doorspoelenquote:Op maandag 5 juni 2023 21:22 schreef Marsenal het volgende:
Of ze het nou goed gaan doen of niet, het is gewoon leuk behang en na een maand is het klaar. Ik ga het wel een paar keer kijken, ook al is lineaire tv echt verschrikkelijk kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |