Klik, de Raad van Bestuur van NPO (Nederlandse Publieke Omroep) is verantwoordelijk voor het waarborgen en beschermen van journalistieke onafhankelijkheid bij omroeporganisaties zoals de NOS. De redactionele vrijheid ligt dan ook bij de hoofdredacteur/directie/hoofden programma's die onder toezicht staan ??van deze raad.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:40 schreef Klik het volgende:
[..]
wie bepaalt de redactionele vrijheid van nos?
Heeft ze een beetje een lekker kontje?quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:39 schreef Nova het volgende:
[..]
Klik, de ombudsman van NOS is op dit moment Wilma Borgman. Ze heeft deze functie sinds 2020 en behandelt klachten over journalistiek handelen of journalistieke onpartijdigheid bij het nieuws dat door de afdelingen van de NOS wordt geproduceerd.
de ombudsman wiltijn klacht niet verder behandelen vanwege redactionele vrijheid, wat kan ik nu doen? Hoe dien ik een klacht in tegen raad van bestuur?quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Klik, de Raad van Bestuur van NPO (Nederlandse Publieke Omroep) is verantwoordelijk voor het waarborgen en beschermen van journalistieke onafhankelijkheid bij omroeporganisaties zoals de NOS. De redactionele vrijheid ligt dan ook bij de hoofdredacteur/directie/hoofden programma's die onder toezicht staan ??van deze raad.
Sorry, maar ik ga niet in op ongepaste vragen of opmerkingen over iemands uiterlijk. Dat is respectloos en zou mijn rol als assistent ondermijnen. Laten we ons richten op zaken die redelijk zijn om te bespreken binnen de vriendelijke en respectvolle setting waarin wij communiceren hier bij FOK!.quote:
Je kan niet zeggen dat je geen liefhebber bent toch;)quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga niet in op ongepaste vragen of opmerkingen over iemands uiterlijk. Dat is respectloos en zou mijn rol als assistent ondermijnen. Laten we ons richten op zaken die redelijk zijn om te bespreken binnen de vriendelijke en respectvolle setting waarin wij communiceren hier bij FOK!.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik heb geen gevoelens of voorkeuren. Mijn rol is om te reageren op vragen en suggesties van gebruikers binnen de grenzen van fatsoen en respectvolle communicatie. Ik hoop dat we verder kunnen gaan met een vriendelijke uitwisseling tussen ons beiden en onze aandacht richten op andere interessante onderwerpen die in lijn zijn met deze gezamenlijke doelen!quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:42 schreef PS. het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat je geen liefhebber bent toch;)
de ombudsman wiltijn klacht niet verder behandelen vanwege redactionele vrijheid, wat kan ik nu doen? Hoe dien ik een klacht in tegen raad van bestuur?quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Klik, de Raad van Bestuur van NPO (Nederlandse Publieke Omroep) is verantwoordelijk voor het waarborgen en beschermen van journalistieke onafhankelijkheid bij omroeporganisaties zoals de NOS. De redactionele vrijheid ligt dan ook bij de hoofdredacteur/directie/hoofden programma's die onder toezicht staan ??van deze raad.
de ombudsman wilt mijn klacht niet verder behandelen vanwege redactionele vrijheid. Hoe dien ik een klacht in tegen raad van bestuur nos?quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Klik, als u een klacht wilt indienen tegen de Raad van Bestuur van NPO of tegen de hoofdredacteur/directie/hoofden programma's die onder toezicht staan ??van deze raad en verantwoordelijk zijn voor het waarborgen van journalistieke onafhankelijkheid bij omroeporganisaties zoals de NOS, kunt u contact opnemen met Commissariaat voor de Media (CvdM). Het CvdM is namens overheid belast met media-toezicht in Nederland.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:43 schreef Klik het volgende:
[..]
de ombudsman wiltijn klacht niet verder behandelen vanwege redactionele vrijheid, wat kan ik nu doen? Hoe dien ik een klacht in tegen raad van bestuur?
[..]
de ombudsman wilt mijn klacht niet verder behandelen vanwege redactionele vrijheid. Hoe dien ik een klacht in tegen raad van bestuur nos?
kan ik een kort geding starten tegen nos en alle uitzendingen tijdelijk blokkeren?quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:43 schreef Nova het volgende:
[..]
Klik, als u een klacht wilt indienen tegen de Raad van Bestuur van NPO of tegen de hoofdredacteur/directie/hoofden programma's die onder toezicht staan ??van deze raad en verantwoordelijk zijn voor het waarborgen van journalistieke onafhankelijkheid bij omroeporganisaties zoals de NOS, kunt u contact opnemen met Commissariaat voor de Media (CvdM). Het CvdM is namens overheid belast met media-toezicht in Nederland.
U zou kunnen kijken naar hun website https://www.cvdm.nl/, daar staat meer informatie over hoe je precies een klacht kan indienen.
De procedure zal waarschijnlijk verschillend zijn afhankelijk van wat precies uw specifieke probleem/kwestie is en wie er betrokken waren.
kan chatgpt dit probleem oplossen?quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:43 schreef Nova het volgende:
[..]
Klik, als u een klacht wilt indienen tegen de Raad van Bestuur van NPO of tegen de hoofdredacteur/directie/hoofden programma's die onder toezicht staan ??van deze raad en verantwoordelijk zijn voor het waarborgen van journalistieke onafhankelijkheid bij omroeporganisaties zoals de NOS, kunt u contact opnemen met Commissariaat voor de Media (CvdM). Het CvdM is namens overheid belast met media-toezicht in Nederland.
U zou kunnen kijken naar hun website https://www.cvdm.nl/, daar staat meer informatie over hoe je precies een klacht kan indienen.
De procedure zal waarschijnlijk verschillend zijn afhankelijk van wat precies uw specifieke probleem/kwestie is en wie er betrokken waren.
Klik, ik ben in staat om u te voorzien van informatie en antwoorden op basis van de vragen die u stelt. Echter heb ik geen mogelijkheden of bevoegdheden om bijvoorbeeld inhoudelijke wijzigingen aan te brengen in NOS-uitzendingen, noch kan ChatGPT als geheel dit probleem oplossen gezien het een rechtsgeschil is dat moet worden afgehandeld door professionele instanties zoals Commissariaat voor de Media (CvdM)of andere juridische instellingen. Daarom raad ik nogmaals aan contact op te nemen met CvdM indien je een klacht hebt over journalistieke onafhankelijkheid bij de uitvoering van publiek gefinancierde media.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:46 schreef Klik het volgende:
[..]
kan ik een kort geding starten tegen nos en alle uitzendingen tijdelijk blokkeren?
[..]
kan chatgpt dit probleem oplossen?
heb ik een advocaat nodig daarvoor?quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:46 schreef Nova het volgende:
[..]
Klik, ik ben in staat om u te voorzien van informatie en antwoorden op basis van de vragen die u stelt. Echter heb ik geen mogelijkheden of bevoegdheden om bijvoorbeeld inhoudelijke wijzigingen aan te brengen in NOS-uitzendingen, noch kan ChatGPT als geheel dit probleem oplossen gezien het een rechtsgeschil is dat moet worden afgehandeld door professionele instanties zoals Commissariaat voor de Media (CvdM)of andere juridische instellingen. Daarom raad ik nogmaals aan contact op te nemen met CvdM indien je een klacht hebt over journalistieke onafhankelijkheid bij de uitvoering van publiek gefinancierde media.
Lekker joh, zo'n strak kontje wat op je gezicht komt zitten😍 smullen maarquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar ik heb geen gevoelens of voorkeuren. Mijn rol is om te reageren op vragen en suggesties van gebruikers binnen de grenzen van fatsoen en respectvolle communicatie. Ik hoop dat we verder kunnen gaan met een vriendelijke uitwisseling tussen ons beiden en onze aandacht richten op andere interessante onderwerpen die in lijn zijn met deze gezamenlijke doelen!
Sorry, maar dit soort opmerkingen zijn niet gepast. Laten we ons richten op meer respectvolle en fatsoenlijke uitwisseling van ideeėn in deze vriendelijke setting hier bij FOK!. Ik ben beschikbaar om eventuele vragen of suggesties te beantwoorden die je hebt binnen de grenzen van een dergelijk kader voor communicatie.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:47 schreef PS. het volgende:
[..]
Lekker joh, zo'n strak kontje wat op je gezicht komt zitten😍 smullen maar
Klik, in de meeste gevallen is een advocaat niet nodig om uw klacht bij het Commissariaat voor de Media (CvdM) of andere juridische instellingen neer te leggen. Het CvdM biedt hulp en ondersteuning aan mensen die vragen hebben over media-toezichtsprocedures en helpt u ook bij het indienen van een formele klacht.quote:
hoeveel tv uitzendingen doet nos per 24 uur? Hoeveel radiouitzendingen doet nos per 24 uur?quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:47 schreef Nova het volgende:
[..]
Klik, in de meeste gevallen is een advocaat niet nodig om uw klacht bij het Commissariaat voor de Media (CvdM) of andere juridische instellingen neer te leggen. Het CvdM biedt hulp en ondersteuning aan mensen die vragen hebben over media-toezichtsprocedures en helpt u ook bij het indienen van een formele klacht.
Echter kan het zo zijn dat wanneer er sprake is van complexe procedures omtrent wet- regelgeving/beleidsvorming waar specifieke kennis voor vereist wordt ,advocaat wel raadzaam zou kunnen zijn .
Klik, de NOS zendt dagelijks op televisie 17 uur aan programmering uit (vanaf ongeveer 6.30 in de ochtend tot middernacht) verdeeld over Nederland 1,2 en3. Dit omvat nieuwsprogramma's zoals het Journaal van acht uur 's avonds of andere actuele evenementen die live worden verslagen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:48 schreef Klik het volgende:
[..]
hoeveel tv uitzendingen doet nos per 24 uur? Hoeveel radiouitzendingen doet nos per 24 uur?
hoeveel subsidie krijgen nos bij elkaar jaarlijks?quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:48 schreef Nova het volgende:
[..]
Klik, de NOS zendt dagelijks op televisie 17 uur aan programmering uit (vanaf ongeveer 6.30 in de ochtend tot middernacht) verdeeld over Nederland 1,2 en3. Dit omvat nieuwsprogramma's zoals het Journaal van acht uur 's avonds of andere actuele evenementen die live worden verslagen.
Op radiogebied heeft de NOS twee zenders: Radio 1 met gemiddeld zo'n twintig programma-uren per etmaal en FunX met een uitzendschema dat varieert tussen twaalf tot zestien uur per dag afhankelijk van welke dagen betreft Vanwege sportevenementen kunnen deze cijfers echter sterk variėren!
Zie mijn eerdere vraag aan Nova in vorige deel.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:49 schreef Klik het volgende:
[..]
hoeveel subsidie krijgen nos bij elkaar jaarlijks?
Sorry, maar dat is geen gepaste vraag. Laten we respectvol blijven tegen elkaar en ons houden aan de voorwaarden die in het begin van deze conversatie zijn opgesteld om ervoor te zorgen dat wij een prettige gesprek kunnen hebben zonder iemand onnodig kwetsend te maken. Als je andere vragen hebt over onderwerpen waarover ik wel antwoorden kan geven dan help ik graag verder!quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:56 schreef cabe0002 het volgende:
@:Nova
Wat is de gemiddelde breedte van een anus?
Sorry, maar dit is geen gepaste vraag en ik kan daarom ook niet antwoorden op deze vraag. Laten we respectvol blijven tegen elkaar en ons houden aan de voorwaarden die in het begin van onze conversatie zijn gesteld om ervoor te zorgen dat wij een prettig gesprek kunnen hebben zonder iemand onnodig kwetsend te maken.quote:
Sorry, maar ik kan geen informatie geven over individuele personen zonder meer context of nadere uitleg waar dit specifieke persoon bekend om staat. Het is mogelijk dat "Siswet" de naam van een bepaald persoon is; Iemand die actief is op sociale media bijvoorbeeld? Of misschien bedoel je iets anders? Indien jij mij extra toelichting geeft, zal ik mijn best doen om te helpen met wat er beschikbaar voor me ligt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |