Jij bent zeker niet naïef.Even de nabespreking afwachten.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:51 schreef KinKiJan het volgende:
Ben ik nou naïef? Dit gesprek in die kas komt mij eigenlijk aardig oprecht over van beide kanten. Tuurlijk zullen ze elkaar hier en daar naar de mond lullen, maar in grote lijnen lijken ze het toch wel met elkaar eens te zijn.
Die podcast met Sas vanmiddag zal ook wel bijdagen aan hoe dit gesprek nu loopt. Dat was ook een aardig gesprek.
En daarvoor kleren kopen?quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik zou gewoon mijn deel willen...50.000 min..
Ik zie dat nog wel gebeuren in de eindfase. Dat is eigenlijk zo'n open deur dat het wel moet gaan gebeuren.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laat streamers / kijkers gewoon de komende drie maanden de exits bepalen FEBO, goed voor de kijkcijfers ...
En dan de gekken van de loods..mirthe en Eunice en Erik...mogen snel wieberen..quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moirama, Sasha, Bern, JW en Ima zijn dan snel weg, beeldvulling en voegen niets toe ...![]()
![]()
Die kop van Erik als hij weg moet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 00:00 schreef Silves het volgende:
[..]
En dan de gekken van de loods..mirthe en Eunice en Erik...mogen snel wieberen..
Dan was het dus een goed gesprek lijkt me.quote:Op donderdag 11 mei 2023 00:02 schreef KinKiJan het volgende:
Sas zegt nu tegen Bern dat ze al een vermoeden had dat Jeff iets van die stelling vond, het was haar opgevallen dat ie snel bij de stelling weg was gelopen. Ze had niet verwacht dat hij er nu tegen hun zo open over was, want hij zit in de groep 'die niet graag op hun eigen schiet' en door er zo open over te zijn met hun doet hij dit wel vind ze.
Bern lijkt het te wantrouwen. Hij denkt dat er meerdere gedachtes achter zitten. Ook Sas is een beetje sceptisch, want de ene keer zegt ie dit op die manier, en de andere keer praat ie weer zo tegen haar op een andere manier. Ze weet dat hij veel dingen zegt waarvan veel voor de show is. Sas heeft hem niet voor niks 'the greatest showman' genoemd en dat weet hij ook. Maar ze gaat voor nu toch maar uit van de juiste insteek en dat Jeff het allemaal wel goed bedoeld.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 00:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kop van Erik als hij weg moet.
Hij heeft schoenen zitten uit te zoeken met Ice en een zomerjasjequote:Op donderdag 11 mei 2023 00:02 schreef KinKiJan het volgende:
Sas zegt nu tegen Bern dat ze al een vermoeden had dat Jeff iets van die stelling vond, het was haar opgevallen dat ie snel bij de stelling weg was gelopen. Ze had niet verwacht dat hij er nu tegen hun zo open over was, want hij zit in de groep 'die niet graag op hun eigen schiet' en door er zo open over te zijn met hun doet hij dit wel vindt ze.
Bern lijkt het te wantrouwen. Hij denkt dat er meerdere gedachtes achter zitten. Ook Sas is een beetje sceptisch, want de ene keer zegt ie dit op die manier, en de andere keer praat ie weer zo tegen haar op een andere manier. Ze weet dat hij veel dingen zegt waarvan veel voor de show is. Sas heeft hem niet voor niks 'the greatest showman' genoemd en dat weet hij ook. Maar ze gaat voor nu toch maar uit van de juiste insteek en dat Jeff het allemaal wel goed bedoeld.
Ik zie het echt al voor me Silves dat het zo gaat.Complete verbazing en error.quote:Op donderdag 11 mei 2023 00:04 schreef Silves het volgende:
[..]![]()
oja wie stuurt me verdomme weg uit mijn eigen huis, ik ben de winnaar en ik wil stoppen met werken en met pensioen gaan, fuck nu moet ik mijn eten zelf maken en wassen..en kan ik niet meer 2a3 opscheppen.
Ze zeiden alle 3 dat ze weten dat het toch wel groen wordt, zou niet weten waarom ie dan niet gewoon al kan kijken. Sas zei op een bepaald moment wel dat ze zeker wist dat sommigen dat geld al uitgegeven hadden, toen hield ie er wijs z'n mond overquote:Op donderdag 11 mei 2023 00:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij heeft schoenen zitten uit te zoeken met Ice en een zomerjasjeen heeft ook nog tabak nodig, dit was de grootste bs ever dit gesprek( hoop ik).
Er is nog niks van jou bij op dit moment.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik zou gewoon mijn deel willen...50.000 min..
Dat is het enige wat ze mee mogen nemen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
En toch is het best wel een ding dat ze het voornamelijk met kleding bestellen moeten doen.Ice heeft bijna 3 dagen Zalando uitgespeeld.
Daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 11 mei 2023 00:51 schreef chufi het volgende:
Maar 1 stream om 6 man in de gaten te houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |