abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209096944
quote:
99s.gif Op woensdag 10 mei 2023 23:49 schreef chufi het volgende:
Ik zou 1000 doen
Ik zou gewoon mijn deel willen...50.000 min..
  woensdag 10 mei 2023 @ 23:53:10 #27
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_209096946
Trouwens dit kan best wel eens de laatste verdienopdracht voor de aankomende langere periode kunnen zijn... gezien de stem meldde dat ze het hier voorlopig mee moeten doen..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  woensdag 10 mei 2023 @ 23:53:19 #28
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209096949
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 23:51 schreef KinKiJan het volgende:
Ben ik nou naïef? Dit gesprek in die kas komt mij eigenlijk aardig oprecht over van beide kanten. Tuurlijk zullen ze elkaar hier en daar naar de mond lullen, maar in grote lijnen lijken ze het toch wel met elkaar eens te zijn.

Die podcast met Sas vanmiddag zal ook wel bijdagen aan hoe dit gesprek nu loopt. Dat was ook een aardig gesprek.
Jij bent zeker niet naïef.Even de nabespreking afwachten.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 10 mei 2023 @ 23:54:05 #29
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_209096951
quote:
2s.gif Op woensdag 10 mei 2023 23:52 schreef Silves het volgende:

[..]
En daarvoor kleren kopen?
Musica Espaņol
Come On
  woensdag 10 mei 2023 @ 23:54:10 #30
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_209096952
Laat streamers / kijkers gewoon de komende drie maanden de exits bepalen FEBO, goed voor de kijkcijfers ... ^O^
.
pi_209096960
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 23:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laat streamers / kijkers gewoon de komende drie maanden de exits bepalen FEBO, goed voor de kijkcijfers ... ^O^
Ik zie dat nog wel gebeuren in de eindfase. Dat is eigenlijk zo'n open deur dat het wel moet gaan gebeuren.
Allemaal cabaretteketet!
pi_209096963
Deze komt echt van Jap vandaan, hij stelde dit voor, janet was het er helemaal mee eens! ja Sas ga maar checken voordat Babs weer de schuld krijgt, werkelijk niemand durfde dit aan de rest te voorstellen, Moira met haar grote bek al 2 dagen over haar pruik zei iik niet zeggen , doe jij maar babette.
  woensdag 10 mei 2023 @ 23:56:53 #33
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_209096965
Moirama, Sasha, Bern, JW en Ima zijn dan snel weg, beeldvulling en voegen niets toe ... *O* *O* *O*
.
pi_209096980
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 23:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moirama, Sasha, Bern, JW en Ima zijn dan snel weg, beeldvulling en voegen niets toe ... *O* *O* *O*
En dan de gekken van de loods..mirthe en Eunice en Erik...mogen snel wieberen..
  donderdag 11 mei 2023 @ 00:01:52 #35
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209096982
quote:
2s.gif Op donderdag 11 mei 2023 00:00 schreef Silves het volgende:

[..]
En dan de gekken van de loods..mirthe en Eunice en Erik...mogen snel wieberen..
Die kop van Erik als hij weg moet.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_209096984
Sas zegt nu tegen Bern dat ze al een vermoeden had dat Jeff iets van die stelling vond, het was haar opgevallen dat ie snel bij de stelling weg was gelopen. Ze had niet verwacht dat hij er nu tegen hun zo open over was, want hij zit in de groep 'die niet graag op hun eigen schiet' en door er zo open over te zijn met hun doet hij dit wel vindt ze.

Bern lijkt het te wantrouwen. Hij denkt dat er meerdere gedachtes achter zitten. Ook Sas is een beetje sceptisch, want de ene keer zegt ie dit op die manier, en de andere keer praat ie weer zo tegen haar op een andere manier. Ze weet dat hij veel dingen zegt waarvan veel voor de show is. Sas heeft hem niet voor niks 'the greatest showman' genoemd en dat weet hij ook. Maar ze gaat voor nu toch maar uit van de juiste insteek en dat Jeff het allemaal wel goed bedoeld.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 11 mei 2023 @ 00:04:00 #37
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209096990
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 00:02 schreef KinKiJan het volgende:
Sas zegt nu tegen Bern dat ze al een vermoeden had dat Jeff iets van die stelling vond, het was haar opgevallen dat ie snel bij de stelling weg was gelopen. Ze had niet verwacht dat hij er nu tegen hun zo open over was, want hij zit in de groep 'die niet graag op hun eigen schiet' en door er zo open over te zijn met hun doet hij dit wel vind ze.

Bern lijkt het te wantrouwen. Hij denkt dat er meerdere gedachtes achter zitten. Ook Sas is een beetje sceptisch, want de ene keer zegt ie dit op die manier, en de andere keer praat ie weer zo tegen haar op een andere manier. Ze weet dat hij veel dingen zegt waarvan veel voor de show is. Sas heeft hem niet voor niks 'the greatest showman' genoemd en dat weet hij ook. Maar ze gaat voor nu toch maar uit van de juiste insteek en dat Jeff het allemaal wel goed bedoeld.
Dan was het dus een goed gesprek lijkt me.
pi_209096992
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 00:01 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Die kop van Erik als hij weg moet.
_O- _O- oja wie stuurt me verdomme weg uit mijn eigen huis, ik ben de winnaar en ik wil stoppen met werken en met pensioen gaan, fuck nu moet ik mijn eten zelf maken en wassen..en kan ik niet meer 2a3 opscheppen. :)
pi_209097001
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 00:02 schreef KinKiJan het volgende:
Sas zegt nu tegen Bern dat ze al een vermoeden had dat Jeff iets van die stelling vond, het was haar opgevallen dat ie snel bij de stelling weg was gelopen. Ze had niet verwacht dat hij er nu tegen hun zo open over was, want hij zit in de groep 'die niet graag op hun eigen schiet' en door er zo open over te zijn met hun doet hij dit wel vindt ze.

Hij heeft schoenen zitten uit te zoeken met Ice en een zomerjasje *O* en heeft ook nog tabak nodig, dit was de grootste bs ever dit gesprek( hoop ik).
  donderdag 11 mei 2023 @ 00:06:55 #40
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209097002
quote:
2s.gif Op donderdag 11 mei 2023 00:04 schreef Silves het volgende:

[..]
_O- _O- oja wie stuurt me verdomme weg uit mijn eigen huis, ik ben de winnaar en ik wil stoppen met werken en met pensioen gaan, fuck nu moet ik mijn eten zelf maken en wassen..en kan ik niet meer 2a3 opscheppen. :)
Ik zie het echt al voor me Silves dat het zo gaat.Complete verbazing en error. _O- _O- _O-
pi_209097018
quote:
2s.gif Op donderdag 11 mei 2023 00:06 schreef Silves het volgende:

[..]
Hij heeft schoenen zitten uit te zoeken met Ice en een zomerjasje *O* en heeft ook nog tabak nodig, dit was de grootste bs ever dit gesprek( hoop ik).
Ze zeiden alle 3 dat ze weten dat het toch wel groen wordt, zou niet weten waarom ie dan niet gewoon al kan kijken. Sas zei op een bepaald moment wel dat ze zeker wist dat sommigen dat geld al uitgegeven hadden, toen hield ie er wijs z'n mond over :')
  donderdag 11 mei 2023 @ 00:15:46 #42
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209097039
En toch is het best wel een ding dat ze het voornamelijk met kleding bestellen moeten doen.Ice heeft bijna 3 dagen Zalando uitgespeeld.
pi_209097079
quote:
2s.gif Op woensdag 10 mei 2023 23:52 schreef Silves het volgende:

[..]
Er is nog niks van jou bij op dit moment.
pi_209097081
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
En toch is het best wel een ding dat ze het voornamelijk met kleding bestellen moeten doen.Ice heeft bijna 3 dagen Zalando uitgespeeld.
Dat is het enige wat ze mee mogen nemen.
Anders zou Bol ook leeggeshopt worden.
pi_209097083
Onvrede over Eunice

Wendy: "Amandelen vind ik echt nog steeds <onverstaanbaar want Zoe praat er doorheen>
Zoe: "Nee ik ook, maar ja weet je ik heb gezegd, maar ja ze zegt voor die challenges"
Marciano: "Zo eigenwijs die vrouw!"
Jeff: "Ze krijg het wel weer voor elkaar"
Zoe: "Maar ik heb gezegd, dit is jullie geld, geen cent meer, maar gewoon omdat ik denk het is hun geld, besteedt maar"
Jeff: "Weet je wat die dag heeft gekost?!"
Zoe: "Ja nee klopt, nee die dag was wel minder hebben we aangepast"
Wendy: "Klopt, ze hadden net zoveel geld, maar goed ik vind het nergens op slaan, blijf je doordrammen over die amandelen en dan heb je ze uiteindelijk leg je ze zo op het bord"
Jeff: "Daar had je 18 zakken bananen voor kunnen halen, bij wijze van spreken"
Wendy: "Dat bedoel ik en als je dan zo voor gezondheid gaat."
Jeff: "Onder het mom van challenge, dacht dat ze een notenallergie had."
Wendy: "Ja dat mag, dat zijn geen pinda's"
Zoe: "Ja dat vind ik dus raar"
Jeff: "Ze weet het leuk te verkopen"

Ik heb de andere loze kreten van Zoe weg gelaten, 0 inhoud, vooral ergernis omdat ze de rest lastiger te verstaan maakt door erover heen te schreeuwen.
pi_209097102
Over de zweetpakken, duurde lang voor ze binnenkwamen en de maten waren niet goed. Wat M moest zijn leek meer op een S en de 'XXXXL' van Moraima zou Isaac kunnen passen met een kleine aanpassing door Janet (dit laatste zei hij eerder vandaag).

Zoe: "Ik heb voor Morri de grootste besteld, maar ja"
Jeff: "Je moet gewoon tegen Morrie zeggen het moet wel een beetje straks zitten"
Zoe: Maar wanneer doet ze dit aan joh?"
Wendy: "Met lopen!"
Jeff: "Nee ik zie d'r niet in lopen"
Zoe: "Nee joh en dan, zit ze te Rummikuppen in dat zweetpak"
Jeff lacht: "Ik zie het echt niet gebeuren!"
  donderdag 11 mei 2023 @ 00:51:05 #47
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_209097107
Maar 1 stream om 6 man in de gaten te houden?
Musica Espaņol
Come On
pi_209097112

Ook Moraima is nog laat wakker voor haar doen. Al lijkt het er wel op dat ze richting bed gaat. Mirthe ging nog even kijken naar de klok, nog 33 uur zegt ze.
pi_209097115
quote:
99s.gif Op donderdag 11 mei 2023 00:51 schreef chufi het volgende:
Maar 1 stream om 6 man in de gaten te houden?
Daar lijkt het wel op -O-
pi_209097126
Mirthe vertelt nog maar even aan Sas dat ze bang is dat 'ze wordt verknipt' als ze JW en Eunice in haar bed zou laten slapen, zodat het lijkt alsof zij met een oude grijze man in bed ligt...

Ze zegt weer dat Eunice altijd zegt dingen niet te doen, maar ze gelooft haar niet meer ze heeft haar principes vaker opzij gezet; " 'zoenen niet, echt niet iew iew iew' ook andere principes, geld principes dat ze dan weg zou gaan, dat hij niet bij haar zou blijven liggen, maar dat heeft ze ook gedaan, dus nee meek ted de ket waais"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')