als mensen nu even goed lezenquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Is op de stream geweest hoor.
Zoë vertelde van bovenaan de trap dat als de ogen langer dan 5 seconden dicht zijn je af bent ( dus -75¤)
Ze hadden dit gevraagd.
Dan ben je toch ook redelijk van het padje af, dat je er een stopwatch bij houd, om vervolgens te kunnen mailen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
degene die daarvoor gemaild hebben , zat met stopwatch naar de stream te kijken
quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:06 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dit zei jeff tegen babs vanmorgen maar klopte niet helemaal. Er was wel een mail binnengekomen nadat ze onder het schaken hebben gevraagd aan k5 hoelang je je ogen dicht mocht houden voordat je uit de opdracht ligt
ze hebben het dus zelf gevraagd en via mail een antwoord van de FEBOquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zoë vertelde van bovenaan de trap dat als de ogen langer dan 5 seconden dicht zijn je af bent ( dus -75¤)
Ze hadden dit gevraagd.
Ja volgens mij wel en er zit ook een pomp inquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is al een redelijke temperatuur. Alleen stilstaand water. Zitten er wel chloortabletten in?
Ondanks dat wappies anders beweren, dat NL een dictatuur is, staat Nederland wereldwijd op 1 wat welvaart betreft. Wees er trots op! Dus Mirthe, blijf lekker in het mooie Overijssel.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:13 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe vraagt naar welk land ze zouden willen emigreren.
Erik: en jij Mirthe: sowieso o een land waar de welvaart goed is en ze Nederlands Engels Frans of Spaans spreken....... ..... Scandinavië lijkt me wel wat.
e : maar daar spreken ze geen Engels,Frans of Spaans.
m : ja de taal is ook lelijk.nou in ieder geval een land waar het mooi weer is ik word 90% gelukkiger van de zon. Maar niet naar Gran Canaria daar is het te warm.![]()
![]()
Zoe vertelde het vanmorgen op kantoor dat er een mail binnen was gekomen dat Marcia zijn ogen dicht had gehadquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:06 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dit zei jeff tegen babs vanmorgen maar klopte niet helemaal. Er was wel een mail binnengekomen nadat ze onder het schaken hebben gevraagd aan k5 hoelang je je ogen dicht mocht houden voordat je uit de opdracht ligt
Die komt erquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:16 schreef cinsan het volgende:
morrie met ice naar pruiken aan het kijken op pc , denk we er een stelling voor mogen verwachten
tijdens schaken zo heb ik het ook gelezenquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoe vertelde het vanmorgen op kantoor dat er een mail binnen was gekomen dat Marcia zijn ogen dicht had gehad
Dat moet ook wel, stilstaand water is niet echt bevorderlijkquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel en er zit ook een pomp in
Heeft ze mazzel dat er niets te solderen valtquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:16 schreef cinsan het volgende:
morrie met ice naar pruiken aan het kijken op pc , denk we er een stelling voor mogen verwachten
En later vertelde ze het in het kantoor ook nog een keer, weet zo niet meer tegen wiequote:Op woensdag 10 mei 2023 16:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze hadden dit gevraagd.
Zeg maar tegen Mirthequote:Op woensdag 10 mei 2023 16:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Ondanks dat wappies anders beweren, dat NL een dictatuur is, staat Nederland wereldwijd op 1 wat welvaart betreft. Wees er trots op! Dus Mirthe, blijf lekker in het mooie Overijssel.
Is er te zien wat het kost?quote:
Doe ik welquote:
wat heeft dat in vredesnaam met de streams te makenquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Ondanks dat wappies anders beweren, dat NL een dictatuur is, staat Nederland wereldwijd op 1 wat welvaart betreft. Wees er trots op! Dus Mirthe, blijf lekker in het mooie Overijssel.
Ah okay....dat valt mij nog mee.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
zag snel pruik van 289 euro ze waren nog aan het kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |