Mijn comment ook aangepast, snap dat hoe het er eerst stond misverstanden kan veroorzaken.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
Oeps, nog een keer gelezen. Nu beter![]()
Zou ook wel heel hard zijn, maar het is en blijft wel een spel.
Al zijn ze daar tot nu toe nog niet op die manier aan het spelen
Waarom bekruipt er bij mij een gevoel, dat Rupert het niet gaat halenquote:
dit zei jeff tegen babs vanmorgen maar klopte niet helemaal. Er was wel een mail binnengekomen nadat ze onder het schaken hebben gevraagd aan k5 hoelang je je ogen dicht mocht houden voordat je uit de opdracht ligtquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:03 schreef cinsan het volgende:
op fb is site love en reality , mailtje binnengekomen dat tiano bij het schaken langer dan 5 sec dichthad
Echt?quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:03 schreef cinsan het volgende:
i mailtje binnengekomen dat tiano langer dan 5 sec zijn ogen toehad bij het schaken
Ja echt fris en fruitig ligt ie er niet bij!quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom bekruipt er bij mij een gevoel, dat Rupert het niet gaat halen
Een warme hottube werkt niet bevorderend op het wakker blijven...quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom bekruipt er bij mij een gevoel, dat Rupert het niet gaat halen
En dan nog 42 uur geen slaap. Ben benieuwdquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja echt fris en fruitig ligt ie er niet bij!
Ik ook niet, vreselijk !quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet meer naar kijken
Niet op de streams geweest volgens mijquote:
Daar dacht ik dus ook net aan.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Een warme hottube werkt niet bevorderend op het wakker blijven...
weet ik niet niet veel stream gekeken vandaagquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niet op de streams geweest volgens mij
Jawelquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja werd daarstraks op de stream gezegd.quote:
Was wel op de streamsquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet ik niet niet veel stream gekeken vandaag
Dat is al een redelijke temperatuur. Alleen stilstaand water. Zitten er wel chloortabletten in?quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:06 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dit zei jeff tegen babs vanmorgen maar klopte niet helemaal. Er was wel een mail binnengekomen nadat ze onder het schaken hebben gevraagd aan k5 hoelang je je ogen dicht mocht houden voordat je uit de opdracht ligt
Iddquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja werd daarstraks op de stream gezegd.
Het is echt te zot voor woorden waar mensen allemaal voor mailen
Is op de stream geweest hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |