Ze waren elkaar een beetje aan het plagen een hele tijdquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow toch, ik zag zijn gezicht er niet bij en ging alleen op jouw tekst af
Bijzonder dat er nog geen plan van aanpak is.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:35 schreef Ebinas het volgende:
Ben idd benieuwd of ze nog bij elkaar komen voor een plan van aanpak.
Zou eik Zoe iig moeten opperen
Ik heb vandaag niet veel kunnen zien, dus wellicht is er wel iets voorbij gekomen hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:42 schreef engine het volgende:
[..]
Bijzonder dat er nog geen plan van aanpak is.
Dat is alleen haar gedachte. Beetje donkere humor. Ze gaat dat niet echt doen he..quote:
Tot je 'n keer alleen met haar bent en ff niet op letquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is alleen haar gedachte. Beetje donkere humor. Ze gaat dat niet echt doen he..
Bern kan nu goed oefenen met wakker blijven of met 1 oog open slapenquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tot je 'n keer alleen met haar bent en ff niet op let
ja hoorquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tot je 'n keer alleen met haar bent en ff niet op let
Heb er ook niks over gelezen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niet veel kunnen zien, dus wellicht is er wel iets voorbij gekomen hoor.
Of iets afgesproken wanneer bij elkaar.
Hij gaf net aan dat de niet-mogen-slapers dan wat hebben om naar te luisteren.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:54 schreef engine het volgende:
Ik snap niet waarom hij er weken geen doet en vandaag ineens twee. Haast ofzo..
Ook ivm deze opdracht zodat de mensen die niet mogen slapen iets hebben om naar te luisterenquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:54 schreef engine het volgende:
Ik snap niet waarom hij er weken geen doet en vandaag ineens twee. Haast ofzo..
Ah okayquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij gaf net aan dat de niet-mogen-slapers dan wat hebben om naar te luisteren.
Weet niet of dat serieus bedoeld was, leek wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |