Als zij zou winnen dan koopt zij voor de moeder van Moraima een traplift. Heeft totaal niets met een stelling te maken waar we het over hadden.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar het is als serieuze optie besproken. Babette wou dat toen.
Dat ze er maar een eliminatie van mogen maken waarbij het je eigen schuld is als je niet hebt lopen oefenen en eruit ligtquote:
Maar zo werkt het niet, heeft ook met gunnen te makenquote:
Ik ben vooorrrrquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat ze er maar een eliminatie van mogen maken waarbij het je eigen schuld is als je niet hebt lopen oefenen en eruit ligt
Zijn er wel meer die zulke dingen gevraagd hebben, maar ook mensen die gezegd hebben iets te willen kopen voor een ander of de pot delen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb het toen ook gehoord en snapte het toen ook al niet zo.
Moraima vroeg er gisteren (ik weet niet meer wie) ook aan iemand als die persoon won of ze een lift voor haar moeder kon krijgen. Ik vond het nogal brutaal
Denk dat het gewoon om een verdienopdracht gaat net zoals bij dat 'planken' wat ze weken eerst moesten oefenen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat ze er maar een eliminatie van mogen maken waarbij het je eigen schuld is als je niet hebt lopen oefenen en eruit ligt
Idd.. zo hebben Babette en Wendy het ook al over het elkaar trakteren op een vakantie als één van beiden wintquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn er wel meer die zulke dingen gevraagd hebben, maar ook mensen die gezegd hebben iets te willen kopen voor een ander of de pot delen.
En toch had dat zomaar een eliminatie geweest kunnen zijn waarbij dus ook de mogelijkheid tot een duelquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon om een verdienopdracht gaat net zoals bij dat 'planken' wat ze weken eerst moesten oefenen.
Dat kan heel akelig zijn.quote:
Had gekund maar het is aardig voorspelbaar dus ik durf het er op te wagen dat het nu ook weer om een verdienopdracht gaat.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En toch had dat zomaar een eliminatie geweest kunnen zijn
Misschien is het ook wel een eliminatie opdracht , alles kanquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En toch had dat zomaar een eliminatie geweest kunnen zijn
Ze willen natuurlijk geen eliminatieopdracht (meer) die hooguit vijf seconden duurtquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Had gekund maar het is aardig voorspelbaar dus ik durf het er op te wagen dat het nu ook weer om een verdienopdracht gaat.
Idd en zelfs in een rolstoel komen als het heel ernstig is..quote:
Wowwquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd en zelfs in een rolstoel komen als het heel ernstig is..
Babs zegt wel meer want die beloofde Tiano een zwarte Range Rover en dan kocht zijzelf een wittequote:Op woensdag 10 mei 2023 14:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. zo hebben Babette en Wendy het ook al over het elkaar trakteren op een vakantie als één van beiden wint
Is ook brutaal. Waarom zou je dat doen. Moraima heeft al genoeg programma's langs gelopen, zal ze vast wel wat mee verdiend hebben. Zou mij trouwens ook niet verbazen, dat ze gisteren met DIE mense(bedoelde ze K5 mee), waar ze gisteren mee gepraat heeft om de opdracht met de hoelahoep anders te mogen doen dan de rest, haar buik deed zeer, althans ze was weer aan het klagen, dat K5 haar gisteren gewaarschuwd heeft om morgen(vanochtend) vroeg op te staan, want dat er iets aankomt, wat ze beter kan vermijden. Het is een aanname, maar het zou mij niet verbazen. Ze ligt altijd lang op haar bed, maar vanochtend was ze er eerder uit. Hoe toevallig.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb het toen ook gehoord en snapte het toen ook al niet zo.
Moraima vroeg er gisteren (ik weet niet meer wie) ook aan iemand als die persoon won of ze een lift voor haar moeder kon krijgen. Ik vond het nogal brutaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |