Lees even de vorige cosquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze mogen wel schelden , dat doen ze ook ,maar het mag niet Ice oid
Dat deed hij toch alquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:44 schreef lojanda het volgende:
Betekent natuurlijk ook dat Marciano de komende 48 uur Babette haar schaduw is en dat we de hele dag haar naam horen roepen als hij even niet weet waar ze is..
Babette Babette
En voor hem geldt die opdracht niet eensquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Marciano heeft nu al het gevoel dat hij 80 uur wakker is.
Kan je prima wat op bedenken.Iemand die je een lul vind,noem je Kees.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Beetje overdreven dat ze niets meer mogen zeggen. Er zijn wel grenzen vind ik wat wel en niet kan, maar je kan ook overdrijven
Dan noem ik mijn man iedere dag lul 😂😂😂😂quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je prima wat op bedenken.Iemand die je een lul vind,noem je Kees.
Het zal welquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lees even de vorige cos
Daar staan wat stukjes in
Waaruit je kunt opmaken waarop ze zijn aangesproken
Oeps.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dan noem ik mijn man iedere dag lul 😂😂😂😂
Ja zeker wel hi jmoet ook 48 uur wakker blijven, deze 6quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En voor hem geldt die opdracht niet eens
Klopt maar nu is hij echt ook al die tijd op stream.. vaak ligt hij al vroeg in bed en dan is het even klaar maar nu is hij er dus echt 48 uurquote:
Werkt prima.quote:
Zal best wel mogen want anders hadden ze Jasper gekozenquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is het gezien de gezondheid van Marciano/ zijn hart wel verstandig om hem 48 uur wakker te laten blijven?
Dat soort scheldwoorden vind ik helemaal geen probleem maar ik denk dat het vooral gaat over het schelden met woorden waarmee je kijkers kwetst. Kan me niet voorstellen dat als je klote of lul roept dat dat een probleem is.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je prima wat op bedenken.Iemand die je een lul vind,noem je Kees.
Geen ideequote:Op woensdag 10 mei 2023 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is het gezien de gezondheid van Marciano/ zijn hart wel verstandig om hem 48 uur wakker te laten blijven?
quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dan noem ik mijn man iedere dag lul 😂😂😂😂
Rustig Kees.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat soort scheldwoorden vind ik helemaal geen probleem maar ik denk dat het vooral gaat over het schelden met woorden waarmee je kijkers kwetst. Kan me niet voorstellen dat als je klote of lul roept dat dat een probleem is.
In het vorige topic las ik zijn naam niet bij die zesquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |