Door wie?quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:30 schreef Deisyy het volgende:
Babette zegt klote en wordt er ook meteen op gewezen.
Charlotte,ben jij het?quote:
Zoals Lottie deedquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en die op laten snuiven of moet ze die dan inbrengen in d'r kier?
Geheim ontrafeltquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:30 schreef Deisyy het volgende:
Utopia style.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en die op laten snuiven of moet ze die dan inbrengen in d'r kier?
Ah zoquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht Isaac, maar weet het niet zeker.
Likje boter.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
Mirthe moet gewoon niet haar eten zo snel naar binnen binnen proppen
Die zou dan de hik gaan veinzen waarschijnlijkquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind Jappie dan weer een stuk minder leuk
Ik denk dat de beste oplossing is weer afscheren..quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij mist de hand van Kim, nu moet hij het zelf doen
Dat liegt ze.quote:
Echt wel.. ze kunnen niets verbloemen voor ons Cossersquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geheim ontrafelt![]()
Wat zijn we goooeeeeddddd in de COS
Ze mogen geen scheldwoorden gebruiken?quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geheim ontrafelt![]()
Wat zijn we goooeeeeddddd in de COS
Nee was niet de regie die haar daar op weesquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze mogen geen scheldwoorden gebruiken?
Schuttingtaal verboden?
Meteen gele kaart?
quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
Mijn nichtje zou deze opdracht makkelijk kunnen doen haar ogen staan half open als ze slaapt 😂
Is toch geen doen dat ineens alle scheldwoorden verboden zijnquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:30 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee was niet de regie die haar daar op wees
Dat gaat een paar dagen dag beter en dan is het weer als vanouds.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:36 schreef engine het volgende:
[..]
Is toch geen doen dat ineens alle scheldwoorden verboden zijn![]()
En natuurlijk zonder sanctie.
Ja anders gaan mensen daar weer over mailenquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:36 schreef engine het volgende:
[..]
Is toch geen doen dat ineens alle scheldwoorden verboden zijn![]()
En natuurlijk zonder sanctie.
Ja precies.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gaat een paar dagen dag beter en dan is het weer als vanouds.
quote:
oooooo nou snap ik het.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee daarom , dat mag wel , was Ice die reageerde
Ze mogen wel schelden , dat doen ze ook ,maar het mag niet Ice oidquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
oooooo nou snap ik het.
Ze mogen niet schelden van de regie.
Babette zei klote en Isaac zei er iets van maar dat geldt niet omdat de regie zelf niet reageerde.
Toch?
Mogen ze nou wel of niet klote zeggenquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Beetje overdreven dat ze niets meer mogen zeggen. Er zijn wel grenzen vind ik wat wel en niet kan, maar je kan ook overdrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |