Ik weet het, de afgelopen dagen elke dag bloedprikken, koorts, hart in de gaten houden. Toen mijn hartslag een beetje jumpie deed gelijk een ECG. Hart doet inmiddels weer wat rustiger (alleen hoge hartslag) alleen de koorts en het flauwvallen is K**quote:Op maandag 15 mei 2023 11:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Met die medicatie en ziek zijn is het alleen maar goed dat ze je nog even willen houden.
Dat snap ik. Doe maar rustig aan lieverdquote:Op maandag 15 mei 2023 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet het, de afgelopen dagen elke dag bloedprikken, koorts, hart in de gaten houden. Toen mijn hartslag een beetje jumpie deed gelijk een ECG. Hart doet inmiddels weer wat rustiger (alleen hoge hartslag) alleen de koorts en het flauwvallen is K**
Ik leg lekker in bed met mijn laptopje. Lekker in de COS van en JVJL staren.quote:Op maandag 15 mei 2023 11:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat snap ik. Doe maar rustig aan lieverd
quote:Op maandag 15 mei 2023 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dag trouwe tv'ster![]()
En allemaal een fijne avond gewenst en COTS beterschap.
Dank je wel lieverdquote:Op maandag 15 mei 2023 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dag trouwe tv'ster![]()
En allemaal een fijne avond gewenst en COTS beterschap.
Ohh wat leukquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Even iets heel leuks! Ik had gesolliciteerd voor een vrijwilligersbaantje in de plaatselijke bieb en ik ben uitgenodigd voor een gesprek! Spannend
Dank je wel! Ik ben ook dol op boeken en lezen!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohh wat leukIk ben gek op boeken. Ik ga voor je duimen
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Ik weet nog niet wat ik ga kijken vanavond. Nu vooral heel blij zijn met het thuis zijn
lekker weer in je eigen bed slapenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Ik weet nog niet wat ik ga kijken vanavond. Nu vooral heel blij zijn met het thuis zijn
Jij ook een fijne dag, praadjequote:Op donderdag 18 mei 2023 06:45 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Maak er een fijne dag van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |