SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik "moet" altijd goed voorbereid, dus mja.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zou echt onvoorbereid heen gaan.Maar wilde sowieso broodjes meenemen en dacht ook nog aan snoep enz.
Welke plek laat je zetten dan? Ja voor mij is dat wel makkelijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik moet nog even denken wat ik in godsnaam aantrek.
Dijbeenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Welke plek laat je zetten dan? Ja voor mij is dat wel makkelijk.
Oh dat is wel een plek om over na te denken ja. Damn wel vet hoor.quote:
Anders een rok met kniekousen?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, graad of twintig. Dan is een rok zonder legging gewoon een optie.
De lunchronde hebben we hier nog redelijk droog weten door te komenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:20 schreef essnhills het volgende:
Ik ga denk ik straks een korter rondje lopen met paraplu ofzo. Hopeloos vandaag
Beetje schoolgirl vibes?quote:
Volgens buienalarm blijft het hier onafgebroken regenen tot 2 uur snachtsquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De lunchronde hebben we hier nog redelijk droog weten door te komen
Bij m'n eerste afspraak had ik een sportshort aan, maar die zitten nogal strak, dat lijkt me minder ideaal om uit te krijgen met een verse tattoo.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is wel een plek om over na te denken ja. Damn wel vet hoor.
Zou ik ook niet over nadenken hoor.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij m'n eerste afspraak had ik een sportshort aan, maar die zitten nogal strak, dat lijkt me minder ideaal om uit te krijgen met een verse tattoo.Oh well.
Nja, hier is voorlopig ook geen einde meer in zicht.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens buienalarm blijft het hier onafgebroken regenen tot 2 uur snachts
Ik overdenk graag.quote:
Naja alleen maar beter toch. Ik denk helemaal niet na bij dat soort dingen.quote:
Ik moet iedere dag ff naar buiten..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, hier is voorlopig ook geen einde meer in zicht.
Maar goed, dat wordt pas vervelend als ik vanmiddag boodschappen ga doen
bel de therapeute op dat ze gelogen heeft.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet iedere dag ff naar buiten..
Ergotherapeute zei dat het altijd wel even 10 minuten droog is. Vandaag is het daar niet mee eens
Zo voelt het soms anders niet. Woont die beste man of vrouw wel in NL?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:29 schreef essnhills het volgende:
Ergotherapeute zei dat het altijd wel even 10 minuten droog is.
Ik heb geen sluitend bewijs, maar ze komt aan huis en ik woon niet dichtbij de grens.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo voelt het soms anders niet. Woont die beste man of vrouw wel in NL?
en ze komt niet met een prive jet?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen sluitend bewijs, maar ze komt aan huis en ik woon niet dichtbij de grens.
Zou ze zoveel verdienen ja?quote:
Daarom wordt onze zorgverzekering telkens maar duurderquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou ze zoveel verdienen ja?
Ze zei wel aan dat ze wel veel meer klanten heeft sinds corona
Al die mensen met postcovid en hun duurbetaalde ergotherapie om de privéjets van de therapeuten te betalenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daarom wordt onze zorgverzekering telkens maar duurder
En dan schuiven ze de stikstof problemen bij de boeren in de schoenen, maar het zijn al die stink jetsquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al die mensen met postcovid en hun duurbetaalde ergotherapie om de privéjets van de therapeuten te betalen
Zie je wel, corona is gewoon een complot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |