Dat wordt een dilemma voor Erikquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:57 schreef greysbones het volgende:
Alweer sjieke broodjes
Ze hebben het zo slecht
Ik weet wel wat het wordtquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat wordt een dilemma voor Erik
Hoepeltijd verbeteren of rennen naar de broodjes
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:57 schreef Ebinas het volgende:
JW heeft vandaag nog niets gedaan.
Vreemd, had ik niet verwacht
Volgens mij ging het over stew...stoofpot en Janet dacht dat stew vlees was... zoietsquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja de letterlijke betekenis, maar als zo'n Janet uitlegt dat de 'meat' knop bedoelt is voor iets anders dan waar het voor bedoelt is krijgt ie dus verkeerde uitleg
Omdat niet genoeg.quote:
Jaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:01 schreef Tascha071 het volgende:
Het eten is klaar. Erik gaat ineens ipv 15 min toch maar 5 min hoepelen. En hop meteen naar de tafel
Sas werd wakker toen Wendy de kamer op kwam en de deur niet zachtjes dichtdeedquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:56 schreef ledn81 het volgende:
Eunice dacht Sas naar een andere wereld geholpen te hebben, maar niet goed genoeg. Ze schrok er zelfs van.
Heej wat doe jij wakker.
Sas haar mic doet het niet en krijgt een zendercheck.. Bern gelijk vanuit de keuken.. "Er is gemaild!" (dat Sas ziek op bed lag)
[ afbeelding ]
Samen met JW.quote:
Die komt ook niets te kort.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:02 schreef schizolientje het volgende:
en wies staan er weer als eersten te snaaien?? Erik heeft de naam maar vlak die ander niet uit
Ik zie personen die echt trek hebben in het lekkere eten wat voor hun is klaargemaakt, en dus enthousiast hun broodje klaar gaan maken, omdat ze trek hebben en het inmiddels lunchtijd is.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:02 schreef schizolientje het volgende:
en wies staan er weer als eersten te snaaien?? Erik heeft de naam maar vlak die ander niet uit
Dan ben je nog goedgeloviger dan Mirthe als je dat denktquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
Ik dacht dat het uit was..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zie personen die echt trek hebben in het lekkere eten wat voor hun is klaargemaakt, en dus enthousiast hun broodje klaar gaan maken, omdat ze trek hebben en het inmiddels lunchtijd is.
Van het Manager zijn.quote:
Ik kreeg het idee dat Janet dit niet leuk vond.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
Janet en Sas leggen de crockpot uit aan Bern. Gevolgd door Wendy die dan uitlegt waar het (bijna) fout is gegaan.
Filmpje: https://streamable.com/c98gfm
Nee, daarna nog door Wendy op de vingers getikt over de was ook. Jasper merkte nog op dat het net echt moeder en dochter leken zoquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat Janet dit niet leuk vond.
Dus dit is op 60 graden gewassen Janet?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, daarna nog door Wendy op de vingers getikt over de was ook. Jasper merkte nog op dat het net echt moeder en dochter leken zo
Jammer het laatste stukje waar Wendy het over de stew had staat er net niet op...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
Janet en Sas leggen de crockpot uit aan Bern. Gevolgd door Wendy die dan uitlegt waar het (bijna) fout is gegaan.
Filmpje: https://streamable.com/c98gfm
Prima toontje juist.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:13 schreef schizolientje het volgende:
dat toontje van Wendy naar Janet vind ik niet kloppen, ze kan op zijn minst normaal praten
Ik vond haar toon volkomen terecht: Janet denkt dat ze alles weet maar verkloot wel kleding en heeft geen idee hoe die pot werktquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:13 schreef schizolientje het volgende:
dat toontje van Wendy naar Janet vind ik niet kloppen, ze kan op zijn minst normaal praten
Waarom, Janet moet eens stoppen met dat bazige gedrag en denken dat ze alles beter weet, maar ondertussen veel apparatuur in de keuken sloopt. Mag best eens wat van gezegd worden!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:13 schreef schizolientje het volgende:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond haar toon volkomen terecht: Janet denkt dat ze alles weet maar verkloot wel kleding en heeft geen idee hoe die pot werkt
Daarnaast heeft Janet zelf juist vaak zo'n toon tegen mensen
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom, Janet moet eens stoppen met dat bazige gedrag en denken dat ze alles beter weet, maar ondertussen veel apparatuur in de keuken sloopt. Mag best eens wat van gezegd worden!
Hierna komt Wendy terug naar binnen en nadat ze weer de keuken in komt gaat het over de was.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jammer het laatste stukje waar Wendy het over de stew had staat er net niet op...![]()
Zijn hier trouwens beelden van? Vraag het voor een vriend!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
Het idee dat je nu onder die douche staat waar Erik z'n dingetje heeft gelaten... ieuwww jakkie bah.
D'r mist echt een stukje... waar Janet dacht dat stew vlees was... of ik ben aan het doordraaien...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:17 schreef KinKiJan het volgende:
Ach ja, gelukkig lijkt het iedereen te hebben gesmaakt
[..]
Hierna komt Wendy terug naar binnen en nadat ze weer de keuken in komt gaat het over de was.
Voor ze naar buiten loopt heeft ze het over stoven
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zijn hier trouwens beelden van? Vraag het voor een vriend!
Nee kloptquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
D'r mist echt een stukje... waar Janet dacht dat stew vlees was... of ik ben aan het doordraaien...
Nu denkt iederen dat @KinKiJan het niet durft te vragen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jij wil het dingetje van Erik zien?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu denkt iederen dat @:KinKiJan het niet durft te vragen.
Dingetje?quote:
Liever niet.quote:
Die betrapte grimas zijn we benieuwd naar want je bent de memekoning of je bent het nietquote:
Heb het nu 3 keer terug gekeken, maar op de hoeveelheid na komt het vlees niet meer ter sprakequote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
D'r mist echt een stukje... waar Janet dacht dat stew vlees was... of ik ben aan het doordraaien...
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu denkt iederen dat @:KinKiJan het niet durft te vragen.
ik hoorde t hem het vragen en ze zei dat en ook dat als er mssch over blijftquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:15 schreef Tascha071 het volgende:
Het was Erik bijna gelukt nog n sneetje brood te pakken te krijgen. Janet was er als de pinken bij. “Heb jij twee broodjes gehad”? Dan mag je geen boterham!
Ik wil ontopic blijven.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die betrapte grimas zijn we benieuwd naar want je bent de memekoning of je bent het niet
En red Bull.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe wil Chrystal Clear bestellen, want dat vindt Ice zo lekker
Moet je nagaan dat zoiets dus evenveel kost als die prullaria op die stomme webshop van Berendquote:
Oooh kan het niet uitstaan, ik hoor Janet nog zo zeggen...stew is vlees en Wendy zegt dan neej dat is stoven.... niet lelijk naar jou bedoeld hoor...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb het nu 3 keer terug gekeken, maar op de hoeveelheid na komt het vlees niet meer ter sprake
berend wie? Waarom zou ik daar meuk van kopen?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat zoiets dus evenveel kost als die prullaria op die stomme webshop van Berend
En ze verkloot ook een hoop.. messen strijkijzer pannen kleding en schoenen en weet ik nog meer.. begin echt genoeg van haar te krijgenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond haar toon volkomen terecht: Janet denkt dat ze alles weet maar verkloot wel kleding en heeft geen idee hoe die pot werkt
Daarnaast heeft Janet zelf juist vaak zo'n toon tegen mensen
Jij niet want jij mist geen chromosoompje bent verstandigquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
berend wie? Waarom zou ik daar meuk van kopen?
Dus ze dacht dat ze een stoofpotje ging makenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sjeffie's beste Teeuwe imitatie?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil ontopic blijven.
[ afbeelding ]
niet te geloven, mssch stond hij zich gewoon te wassen en er komen 3 pagina s met sexuele fantasieen voorbijquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er is toch geld?quote:
Erik heeft hem iig wel goed schoongemaakt want duurde best wel evenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
niet te geloven, mssch stond hij zich gewoon te wassen en er komen 3 pagina s met sexuele fantasieen voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |