zou het echt zo simpel zijn, ik ga direct naar de ijsboerquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:15 schreef Fer het volgende:
Verleidt hem met een ijsje. Verkoeling helpt tegen de pijn.
Hoezo kun je geen tandarts bellen? Die kan toch onderzoeken wat er isquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:11 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
HELP!
Mijn zoontje kreeg van zijn opa een werther's original
[ afbeelding ]
Bij het eerste hapje ging het al mis, ik hoorde een luide kraak en daarna een gejank wat door merg en been ging
Een snijtand van mijn arme mannetje is afgebroken, en er stroomt nu bloed uit zijn mond, ik kan niet zien of dit uit de tand zelf komt of dat hij zijn lip heeft bezeerd. Hij is angstig en houdt zijn mond stijf op elkaar, ik kan dus ook geen tandarts bellen want het is niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is.
Hoe kan ik mijn zoontje het beste verlijden om zijn mond alsnog open te doen?
Als ik maar in de buurt kom draait hij zijn hoofd weg, en ik ga niets forcerenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:19 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Hoezo kun je geen tandarts bellen? Die kan toch onderzoeken wat er is
Dus laat je hem maar lijden en het gebit verpieteren?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:09 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Als ik maar in de buurt kom draait hij zijn hoofd weg, en ik ga niets forceren
Er is helemaal niets mis met die snoepjes, je moet ze alleen niet aan een peuter geven.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:56 schreef Centenbak het volgende:
Verschrikkelijke snoepjes, ongelofelijk dat dit nog steeds in de handel is!
Ik heb hier een broertje dood aan, bleef steken in zijn keel.
juist slecht ouderschapquote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:25 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Er is helemaal niets mis met die snoepjes, je moet ze alleen niet aan een peuter geven.
Snoepje geven.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:11 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Hoe is het nu met...?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:11 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
HELP!
Mijn zoontje kreeg van zijn opa een werther's original
[ afbeelding ]
Bij het eerste hapje ging het al mis, ik hoorde een luide kraak en daarna een gejank wat door merg en been ging
Een snijtand van mijn arme mannetje is afgebroken, en er stroomt nu bloed uit zijn mond, ik kan niet zien of dit uit de tand zelf komt of dat hij zijn lip heeft bezeerd. Hij is angstig en houdt zijn mond stijf op elkaar, ik kan dus ook geen tandarts bellen want het is niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |