was gister ook weer een lange dag voor de managerquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:54 schreef lojanda het volgende:
De manager ligt nog in bed? Die had het voornemen om 8.30 op te staan maar dat heeft ze geloof ik de eerste twee dagen volgehouden en nu wordt het elke dag al weer later.

ahhhh neeeeeeeequote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
en in de andere douche was sas aan het douchen

Blijkbaar niet.. en heeft hij ook gezegd dat hij dat doet. Heeft het iets van zes weken volgehouden om het niet te doen.quote:

het is toch treurigquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:57 schreef Monique___ het volgende:
mute op 2 hoor ik haar nog bleren op 1..

Van wat wij konden zien wel maar er is ook niet veel beweging voor nodig toch.. alleen je pols en hand is al genoegquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zag dat helemaal niet, hij stond voor mij bewegingloos onder de douche..

Ja das waar.. zal ze wel van bij moeten komenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
was gister ook weer een lange dag voor de manager

Ja dat is waar...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van wat wij konden zien wel maar er is ook niet veel beweging voor nodig toch.. alleen je pols en hand is al genoeg

Nee het was net voordat Sasha in de douche kwam.. zo schaamteloos is hij nu ook weer nietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:55 schreef cinsan het volgende:
[..]

ik las kwarkjequote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:59 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
mijn maag kan deze ochtend niet aan
zingen onder de douche in eriks kwakje

quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:57 schreef Monique___ het volgende:
filosofisch gesprek zag ik op de kaart
was te laat voor prntscrn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ah ok niet goed gezien danquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee het was net voordat Sasha in de douche kwam.. zo schaamteloos is hij nu ook weer niet

Nee.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:55 schreef cinsan het volgende:
[..]

Eunice staat onder die douche.. als ze nu een uitglijder maakt weten we waar het van isquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
Het idee dat je nu onder die douche staat waar Erik z'n dingetje heeft gelaten... ieuwww jakkie bah.

quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:59 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
mijn maag kan deze ochtend niet aan
zingen onder de douche in eriks kwakje

ahh eunice staat erin.. die herkent zo iets toch nietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eunice staat onder die douche.. als ze nu een uitglijder maakt weten we waar het van is

Ik neem aan dat Erik, mocht het zo zijn wat ze hier denken, het toch wel weggespoeld heeftquote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ahh eunice staat erin.. die herkent zo iets toch niet

ik mag het hopen van wel jaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Erik, mocht het zo zijn wat ze hier denken, het toch wel weggespoeld heeft

quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eunice staat onder die douche.. als ze nu een uitglijder maakt weten we waar het van is

Bern zei hetquote:

quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern zei het
Maar is nogal besluiteloos

Nou leef je uit zou ik zeggen... wat houdt je tegen...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:21 schreef Monique___ het volgende:
hij wil lekker op de blote voeten in de regen lopen

uhm bern vindt dat fijnquote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou leef je uit zou ik zeggen... wat houd je tegen...

dacht dat bern dat net stond te vertellen tegen sasquote:

Jappie wandelt met Sasquote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dacht dat bern dat net stond te vertellen tegen sas
hadden overleg over wat ze nu gingen doen..wanneer wandelelen

bern stond toch net in de keuken erbij?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie wandelt met Sas
Bern slaapt Smorgens uit

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |