Er weten er nu zoveel van het plannetje om Jeff onder de bus te gooien, dat het wel moet uitlekken...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 00:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een ontzettend snuggere kerel waar je er maar weinig van ziet

Dan hebben ze altijd Ice nogquote:Op dinsdag 9 mei 2023 00:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Iets zegt me van niet en zou het nog snappen ook

Wat een gigantisch kutkind is die Zoe want ze zat er weer bij alsof ze volledig zuiver op de graad isquote:

Jaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 00:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat een gigantisch kutkind is die Zoe want ze zat erbij alsof ze volledig zuiver op de graad is

Dit zijn gewoonweg Jappie-taferelen maar die nam tenminste letterlijk afstand waardoor je het min of meer wel kan wetenquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dat dit maar mogen uitlekken en vervolgens Zoe op de brandstapelquote:

quote:Op dinsdag 9 mei 2023 00:17 schreef Flow3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeffrey naar huis dan

Ze zijn er allemaal een beetje klaar mee, verveling, duurt te lang en het verlangen naar thuis wordt steeds groterquote:Op dinsdag 9 mei 2023 00:21 schreef Puzzie het volgende:
Jeff wil op de stip staan, kan hij of drie maanden op teren of lekker naar huis

Begrijpelijkquote:Op dinsdag 9 mei 2023 00:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zijn er allemaal een beetje klaar mee, verveling, duurt te lang en het verlangen naar thuis wordt steeds groter

Ja snap ik wel, beetje knutselen, eten wordt voor hem gekookt, zijn was wordt gedaan, beetje biljarten en het kost hem allemaal nietsquote:Op dinsdag 9 mei 2023 00:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Op Erik na dan , want die zou er voor altijd willen blijven

Nee precies! lekker gratis wonen en beetje klungelen en doenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 00:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja snap ik wel, beetje knutselen, eten wordt voor hem gekookt, zijn was wordt gedaan, beetje biljarten en het kost hem allemaal niets

Heel veel klagen op social Media, mssn dat dat helptquote:Op dinsdag 9 mei 2023 00:25 schreef Flow3r het volgende:
Gewoon middenin een gesprek afkappen en switchen naar een slaapstream

Jaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 00:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heel veel klagen op social Media, mssn dat dat helpt

En ook nog voor de camera zeggen, hier eet ik 2x keer zoveel..thuis ben ik een kleine eterquote:Op dinsdag 9 mei 2023 00:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja snap ik wel, beetje knutselen, eten wordt voor hem gekookt, zijn was wordt gedaan, beetje biljarten en het kost hem allemaal niets

Het begon, toen ze het over kamer 5 hadden...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 00:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eindelijk weer mensen die wat langer opblijven en voor leuke stream zorgen, moet die stagiaire weer naar de plee of roken en als we pech hebben, gaat ie naar huis en zitten we weer naar slapende mensen te loeren, terwijl er nog wat wakker zijn

quote:Op dinsdag 9 mei 2023 00:31 schreef freaky40 het volgende:
Niks mag bekend worden wat het script gaat worden dus krijg je nu SL's.

quote:Op dinsdag 9 mei 2023 00:26 schreef Silves het volgende:
Weet bijna zeker, dus een aanname, als Jappie dit had geweten, zat hij er gewoon nu erbij..maar hij is bevangen door de bitches Sas en Wanda...hij is langzaam aan het proberen terug te krabbelen...ik hoop te laat en laat deze ook maar eens verzuipen op de stip.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |