Geen roddel, moet lachenquote:Op maandag 8 mei 2023 23:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit is geen roddel , dit zijn feiten, ze zien het wel goed steeds, net als iedereen op het web het ziet..behalve natuurlijk de voorstanders..
ps Mirthe staat al weken onderaan in de poll op het web..

Als hij een staart had gehad, dan zat die tussen zijn benen op dat moment.quote:Op maandag 8 mei 2023 23:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja..Raak me niet aan.....Raak me niet aan, speenvarken gilde het uit om niets...

Mirthe is een raar kind en werkt op je zenuwenquote:Op maandag 8 mei 2023 23:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit is geen roddel , dit zijn feiten, ze zien het wel goed steeds, net als iedereen op het web het ziet..behalve natuurlijk de voorstanders..
ps Mirthe staat al weken onderaan in de poll op het web..

ja internet, krijg zo,n melding via fb, en insta ect...meestal kijk ik niet, maar ik zag Erik en mirthe onderaan staan...quote:Op maandag 8 mei 2023 23:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van mij mag ze wel wat hoger in (welke) lijst ,maar ze hebben wel gelijk

Volgens mij staat Morrie ook best hoog, maar dat kan ook komen omdat de rest zo laag staatquote:

Ik heb geen fb en op insta volg ik niets , ik zit er ook amper opquote:Op maandag 8 mei 2023 23:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij staat Morrie ook best hoog, maar dat kan ook komen omdat de rest zo laag staat

Ik las een post bij Jeff, die had een screenshot van een poll ergens en daar stond Morrie volgens mij op de 2de plekquote:Op maandag 8 mei 2023 23:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen fb en op insta volg ik niets , ik zit er ook amper op

Oh okayquote:Op maandag 8 mei 2023 23:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik las een post bij Jeff, die had een screenshot van een poll ergens en daar stond Morrie volgens mij op de 2de plek

quote:Op maandag 8 mei 2023 23:55 schreef HopScotch het volgende:
Allemachtig, kan Zoe dr waffel niet eens houden. 'Kimd die binnenkwam met d'r bontjas en mandarijnebek'
Of verstond ik dat niet goed, ze praat soms ook met die half afgemaakte zinnen en woorden. Godsgruwelijk irritant.

En Jeff op 1?quote:Op maandag 8 mei 2023 23:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik las een post bij Jeff, die had een screenshot van een poll ergens en daar stond Morrie volgens mij op de 2de plek

bijna elke week veranderd dit, maar meestal Wendy en Jef , bep , ook Ice en rupi en moira..in de top 5quote:Op maandag 8 mei 2023 23:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]

ff gekeken, om screenshot te maken, stond in verhaal en is al weer wegquote:

Biertje gehad? Esther had geen baard en ook niet de baard in de keel, maar hij is grappig hoorquote:Op maandag 8 mei 2023 23:58 schreef mangalie het volgende:
Ik dacht even aan het kapsel te zien dat Esther terug was...Is het Jeffrey...

Kratje Pitt, maar zag hem maar half...quote:Op maandag 8 mei 2023 23:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Biertje gehad? Esther had geen baard en ook niet de baard in de keel, maar hij is grappig hoor

Ah Erik , logischquote:Op dinsdag 9 mei 2023 00:07 schreef Silves het volgende:
Oh wat fijn, ze zien dus ook dat Erik altijd als eerste aan tafel staat..

Een ontzettend snuggere kerel waar je er maar weinig van zietquote:

Ik hoop wel dat hij Zoe ook doorzietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 00:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een ontzettend snuggere kerel waar je er maar weinig van ziet

quote:Op maandag 8 mei 2023 23:58 schreef mangalie het volgende:
Ik dacht even aan het kapsel te zien dat Esther terug was...Is het Jeffrey...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |