quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:32 schreef Frummelie het volgende:
Doet hij nou ook z'n snikkel en kont wassen.. z'n handen bewegen niet..
hoe dan als zijn handen niet bewegenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:40 schreef lojanda het volgende:
Nou Erik heeft zichzelf ook weer een handje geholpen.. die kan de dag ook weer lekker ontspannen beginnen..
Goedemorgen

Hij heeft er lang onder gestaan deze keer. Hij was met andere dingen bezig en werd zelfs weggedraaid. Volgens mij twijfelde ze met wat hij aan het doen was want duurde even dat ze het doorhaddenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:33 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
erik zn 2 doucheminuten zijn voorbij hup eronder weg waterverspilling

Heb je niet goed gekekenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
hoe dan als zijn handen niet bewegen

Oh? was dat wat hij deed net onder de douche?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:40 schreef lojanda het volgende:
Nou Erik heeft zichzelf ook weer een handje geholpen.. die kan de dag ook weer lekker ontspannen beginnen..
Goedemorgen
 Hij stond eng bewegingloos. Hij keek steeds naar de camera en je zag alleen zijn rechterbovenarm bewegen.
 Hij stond eng bewegingloos. Hij keek steeds naar de camera en je zag alleen zijn rechterbovenarm bewegen.  

ik heb hem ook weggedraaid dus heb niet alles gezien gelukkig maar eunice op de andere stream was al niet veel beterquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft er lang onder gestaan deze keer. Hij was met andere dingen bezig en werd zelfs weggedraaid. Volgens mij twijfelde ze met wat hij aan het doen was want duurde even dat ze het doorhadden

Ik was koffie pakken niets gezien, valt mij mee dat er geen gifjes van gemaakt zijn dan.quote:

Die is haar songfestivalliedje aan het lerenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:45 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ik heb hem ook weggedraaid dus heb niet alles gezien gelukkig maar eunice op de andere stream was al niet veel beter

ja kan ze weer shinenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is haar songfestivalliedje aan het leren

Nou dat zegt genoegquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh? was dat wat hij deed net onder de douche?Hij stond eng bewegingloos. Hij keek steeds naar de camera en je zag alleen zijn rechterbovenarm bewegen.

mss was help yourself aan het doenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh? was dat wat hij deed net onder de douche?Hij stond eng bewegingloos. Hij keek steeds naar de camera en je zag alleen zijn rechterbovenarm bewegen.

Nee veel keus is er niet in de ochtend..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:45 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ik heb hem ook weggedraaid dus heb niet alles gezien gelukkig maar eunice op de andere stream was al niet veel beter

Ooh dat heb ik gemist, dat heeft hij retesnel gedaan dan... toen ik keek bewogen z'n handen niet..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
hoe dan als zijn handen niet bewegen

een vluggertjequote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik gemist, dat heeft hij retesnel gedaan dan... toen ik keek bewogen z'n handen niet..

Er was niet veel te zien maar toen hij met zijn ogen een beetje begon te knipperen werd hij weggedraaid.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was koffie pakken niets gezien, valt mij mee dat er geen gifjes van gemaakt zijn dan.

Dat was hij zeker aan het doenquote:

Je kon zijn handen ook niet zienquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik gemist, dat heeft hij retesnel gedaan dan... toen ik keek bewogen z'n handen niet..
 je zag het wel aan zijn bovenarm..
 je zag het wel aan zijn bovenarm..

die heeft voor zijn jeuk meerdere vrouwenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:48 schreef engine het volgende:
[..]
Denk dat JW zo uitgekeken is. Die had al meerdere vriendinnen.

HIj heeft ook geen enkele schaamte danquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je kon zijn handen ook niet zienje zag het wel aan zijn bovenarm..

Ik zag dat helemaal niet, hij stond voor mij bewegingloos onder de douche..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:40 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen

hij is ook niet zo heel beweeglijk.. vrij stijfjes al van zichzelf hoe hij beweegt danquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zag dat helemaal niet, hij stond voor mij bewegingloos onder de douche..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |