Ja zeker? Dan gok ik die andere 2 ook niet. Hij is in die 3 wel een soort leider ofzo denk ik als het erop aan komt. En schat ze niet zo in dat ze alle 3 individueel op iemand anders gaanquote:
Dus ze hebben ongeveer 5 stemmen op Jeffquote:Op maandag 8 mei 2023 22:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Na, Sas en Bern vroegen het van de week aan JW en Erik en die zagen het (op dat moment) niet zitten.
Weten we ook wie zij zouden willen?quote:Op maandag 8 mei 2023 22:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Na, Sas en Bern vroegen het van de week aan JW en Erik en die zagen het (op dat moment) niet zitten.
Erik niet? Want volgens mij kwam dat meer door JW, ik zie hem nog op Jeff stemmenquote:Op maandag 8 mei 2023 22:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
JW gaat niet op Jeffquote:Op maandag 8 mei 2023 22:39 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja zeker? Dan gok ik die andere 2 ook niet. Hij is in die 3 wel een soort leider ofzo denk ik als het erop aan komt. En schat ze niet zo in dat ze alle 3 individueel op iemand anders gaan
Wie is die 3?quote:Op maandag 8 mei 2023 22:39 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja zeker? Dan gok ik die andere 2 ook niet. Hij is in die 3 wel een soort leider ofzo denk ik als het erop aan komt. En schat ze niet zo in dat ze alle 3 individueel op iemand anders gaan
Eunice, Marciano, Erikquote:Op maandag 8 mei 2023 22:36 schreef Flow3r het volgende:
wie gaan er allemaal mee op Jeff ?
Bern
Sas
Mirthe
Jappie
Zoe
en?
Eunice en Ericquote:Op maandag 8 mei 2023 22:36 schreef Flow3r het volgende:
wie gaan er allemaal mee op Jeff ?
Bern
Sas
Mirthe
Jappie
Zoe
en?
Van hem hoefde Jeff er (op dat moment) ook nog niet uit, kan inderdaad zijn dat ie met JW mee lulde, maar denk dat het stelen van Rupert en Imi nog steeds erg hoog zit bij hem, JW en Janet.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Erik niet? Want volgens mij kwam dat meer door JW, ik zie hem nog op Jeff stemmen
JW Erik Eunicequote:
Geen idee, denk dat Bern/Sas wel een grote kans maken, maar we hebben de laatste tijd vooral het gekonkel van de andere kant gezien.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dus ze hebben ongeveer 5 stemmen op Jeff
Tegen wie komt hij als het een duel is , weet jij dat ?
Ik heb Erik wel horen zeggen dat hij bereid is om op Jeff te stemmen.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:41 schreef Sociologica het volgende:
[..]
JW Erik Eunice
Volgens mij staat Janet wel een soort los die heeft wel een paar keer afwijkend gestemd dacht ik
Ja precies, ik zie hem dat doenquote:Op maandag 8 mei 2023 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb Erik wel horen zeggen dat hij bereid is om op Jeff te stemmen.
Die wordt net als de laatste keer toch wel weer door Isaac overgehaald/een kant op gestuurd denk ikquote:
Ja zou ook kunnen van wel hoor ik weet idd ook niet helemaal op hoeveel stemmen ze precies zitten. Ik dacht nog wel net een minderheid, mits de rest eensgezind op iemand anders stemtquote:Op maandag 8 mei 2023 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dan is dat na het gesprek met JW, Bern en Sas van vorige week geweest. Niet gek natuurlijk, Mirthe en Sas krijgen hem wel zover lijkt mequote:Op maandag 8 mei 2023 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |