Jeff Pittquote:Op maandag 8 mei 2023 22:28 schreef mangalie het volgende:
Jeff Pitt ook weer afzeikhumor over Erik...
Ik heb zelf niet gekeken maar de meesten waren er idd positief overquote:Op maandag 8 mei 2023 22:29 schreef Sociologica het volgende:
Ze zijn wel eerlijk over gisterenavond. Dat gesprek viel idd best mee zeker met hoe laag de verwachtingen waren. En wel fijn dat Erik niet iemand is die daarna 3 dagen bij iedereen complimenten komt innen over hoe fantastisch zijn optreden was
Erik misschien ook welquote:Op maandag 8 mei 2023 22:36 schreef Flow3r het volgende:
wie gaan er allemaal mee op Jeff ?
Bern
Sas
Mirthe
Jappie
Zoe
en?
Ja of dat was het of de 3 ouderen ook. Volgens mij is dat clubje + Erik Eunice JW dat hele kamp.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:36 schreef Flow3r het volgende:
wie gaan er allemaal mee op Jeff ?
Bern
Sas
Mirthe
Jappie
Zoe
en?
JW gaat niet op Jeffquote:Op maandag 8 mei 2023 22:37 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja of dat was het of de 3 ouderen ook. Volgens mij is dat clubje + Erik Eunice JW dat hele kamp.
Na, Sas en Bern vroegen het van de week aan JW en Erik en die zagen het (op dat moment) niet zitten.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:37 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja of dat was het of de 3 ouderen ook. Volgens mij is dat clubje + Erik Eunice JW dat hele kamp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |