Het gaat erom dat ze naar het andere kamp doet alsof ze met hen meestemt, zoals ze hiervoor ook deed. Vervolgens aan haar nieuwe matties waar ze 8 maanden niets mee had en slecht over sprak tegen kamp oud alle tactische info etc prijsgeven om vervolgens bij leden van kamp oud te janken dat ze meer gezellig moeten komen doen op kantoor. Vind ik niet helemaal meer gewoon het spel spelen met mensen met wie je zo close bent geworden en waar je een soort vertrouwensband naar hebt uitgesprokenquote:Op maandag 8 mei 2023 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ieder mag het spel toch spelen. Ze vindt Jeff helemaal niks, dan is het toch helemaal aan haar om op hem te stemmen.
Smullen wordt datquote:Op maandag 8 mei 2023 22:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja natuurlijk mag dat, niks mis mee, maar ik vind het wel mooi als al dat achterbakse gekonkel uit gaat komen
Wie trapt er nou in dat soort uitsprakenquote:Op maandag 8 mei 2023 22:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Jeffrey vandaag nog zei: Zoë is m'n zusje en ik zal haar nooit laten vallen.......
Hij moest eens weten waar het ratje mee bezig is......
Echt hou op, tis geen ponykamp.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:14 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze naar het andere kamp doet alsof ze met hen meestemt, zoals ze hiervoor ook deed. Vervolgens aan haar nieuwe matties waar ze 8 maanden niets mee had en slecht over sprak tegen kamp oud alle tactische info etc prijsgeven om vervolgens bij leden van kamp oud te janken dat ze meer gezellig moeten komen doen op kantoor. Vind ik niet helemaal meer gewoon het spel spelen met mensen met wie je zo close bent geworden en waar je een soort vertrouwensband naar hebt uitgesproken
Maar als anderen harde uitspraken doen/over lijken gaan in woorden of acties moeten ze het wel ontgelden?quote:
Errr, wazige vergelijking.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:18 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Maar als anderen harde uitspraken doen/over lijken gaan in woorden of acties moeten ze het wel ontgelden?
Is prima. Ga ik ook door met m’n ponykamp analyse goed?
en brabbel vooral heel hard irritant te lachen ookquote:Op maandag 8 mei 2023 22:19 schreef xsaskiax het volgende:
Babette tegen Janet: joh knip een stuk uit het net als klamboe
Jeffrey: en je dan afvragen waar al die muggen vandaan komen
Jeffrey, Babette, Wendy en Janet zitten gezellig buiten te kletsen
Nee hoor, gaat beide over de manier van het spel spelen en daar commentaar op hebben. Heb ook nergens gezegd dat ze dit niet mag doen volgens de richtlijnen van het programma, alleen wat ik hierdoor van haar vind.quote:
Ben best wel blij met een lach in de loods..quote:Op maandag 8 mei 2023 22:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en brabbel vooral heel hard irritant te lachen ook
quote:Op maandag 8 mei 2023 22:21 schreef engine het volgende:
"dat zijn minimale investeringen om hem flink voor lul te zetten"
brabbel lacht best veel...quote:Op maandag 8 mei 2023 22:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Ben best wel blij met een lach in de loods..
Eunice gaat daar overheen maar alleen in hysterisch happy hitsige buien met Jan Wiellem. Die heeft ook 2 heel verschillende manieren van lachenquote:Op maandag 8 mei 2023 22:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
brabbel lacht best veel...
hoor de rest minder lachen
Eunie staat wmb idd zwaar op 1quote:Op maandag 8 mei 2023 22:23 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Eunice gaat daar overheen maar alleen in hysterisch happy hitsige buien met Jan Wiellem. Die heeft ook 2 heel verschillende manieren van lachen
die probeer ik zo veel mogelijk te mutenquote:Op maandag 8 mei 2023 22:23 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Eunice gaat daar overheen maar alleen in hysterisch happy hitsige buien met Jan Wiellem. Die heeft ook 2 heel verschillende manieren van lachen
Omdat bep haar mic hard is afgesteld, net zoals die van Eunice..maar serieus ja ze heeft een harde stem..maar ik persoonlijk irriteer me nog niet..kan nog ooit komenquote:Op maandag 8 mei 2023 22:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
brabbel lacht best veel...
hoor de rest minder lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |