goed opgemerktquote:Op maandag 8 mei 2023 22:05 schreef Limbus het volgende:
Eunice heeft door dat wandelingetjes met moraima een populaire stream is dus …….wat gaat ze doen
elimineren volgende maandquote:Op maandag 8 mei 2023 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Wat gaat hij doen dan? Zoë nog meer naar het andere kamp drijven?
Dat dacht ik dus ook, ze blijven daar gewoon knuffelen en dat andere doen ze wel als ze er uit zijnquote:Op maandag 8 mei 2023 22:02 schreef Flow3r het volgende:
Oh Eunice wil wel knuffelen maar meer niet, dat bewaren ze voor als ze er uit zijn
Klinkt niet echt dat het uit is
Ze is zich erg bewust van de camera's en wil niet op die manier op televisiequote:Op maandag 8 mei 2023 22:02 schreef Flow3r het volgende:
Oh Eunice wil wel knuffelen maar meer niet, dat bewaren ze voor als ze er uit zijn
Klinkt niet echt dat het uit is
Zo simpel is dat niet. Dat gaat hem in zijn eentje niet lukken zeg maar.quote:
is een ticquote:Op maandag 8 mei 2023 22:07 schreef Sociologica het volgende:
Marciano komt bijna niet meer in beeld zonder hand op zijn haar. Dit wordt een tic
Snap ik wel, snap ook nooit dat men zo ver gaat je staat voor eeuwig op internetquote:Op maandag 8 mei 2023 22:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze is zich erg bewust van de camera's en wil niet op die manier op televisie
En dan te bedenken dat Jeffrey vandaag nog zei: Zoë is m'n zusje en ik zal haar nooit laten vallen.......quote:Op maandag 8 mei 2023 22:05 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Juist en dan Zoë dagen in tranen en wie kan haar dan oprapen… Babs en Wendy. Zoals ze ook deden met de KimKont Wanda Djedi Mexx buitensluit episodes. Daarom vind ik dit zo storend. Zo geniepig omgaan met de mensen die er daar, ondanks je vervelende kinderlijke gedrag, voor je zijn en je recht in je gezicht eerlijke adviezen en feedback geven
Begrijp ook eigenlijk niet dat nog niemand van het ‘andere kamp’ ‘t door lijkt te hebben. Met haar niveau zou je denken dat het allang ergens was misgegaan in het gekonkelquote:Op maandag 8 mei 2023 22:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Jeffrey vandaag nog zei: Zoë is m'n zusje en ik zal haar nooit laten vallen.......
Hij moest eens weten waar het ratje mee bezig is......
Maar ieder mag het spel toch spelen. Ze vindt Jeff helemaal niks, dan is het toch helemaal aan haar om op hem te stemmen.quote:Op maandag 8 mei 2023 21:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]![]()
vuile sneak is het , hoop dat het uitkomt
Te laatquote:Op maandag 8 mei 2023 22:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze is zich erg bewust van de camera's en wil niet op die manier op televisie
Ja natuurlijk mag dat, niks mis mee, maar ik vind het wel mooi als al dat achterbakse gekonkel uit gaat komenquote:Op maandag 8 mei 2023 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ieder mag het spel toch spelen. Ze vindt Jeff helemaal niks, dan is het toch helemaal aan haar om op hem te stemmen.
Hoe dom ze ook vaak overkomt, in dergelijke dingen is ze héél slim, ze gebruikt mensen net zoals het haar uitkomt en gooit ze even gemakkelijk weer onder de bus als ze ze niet meer nodig heeftquote:Op maandag 8 mei 2023 22:12 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Begrijp ook eigenlijk niet dat nog niemand van het ‘andere kamp’ ‘t door lijkt te hebben. Met haar niveau zou je denken dat het allang ergens was misgegaan in het gekonkel
Dat dusquote:Op maandag 8 mei 2023 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ieder mag het spel toch spelen. Ze vindt Jeff helemaal niks, dan is het toch helemaal aan haar om op hem te stemmen.
ze konkelt slim deze keer, maar voor hoe langquote:Op maandag 8 mei 2023 22:12 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Begrijp ook eigenlijk niet dat nog niemand van het ‘andere kamp’ ‘t door lijkt te hebben. Met haar niveau zou je denken dat het allang ergens was misgegaan in het gekonkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |