Zoë zit nu in de organisatie om Jeff te nominerenquote:
Betekent nog niet dat hij er iets aan kan doenquote:Op maandag 8 mei 2023 21:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wss weet Ice het al als het spel nog niet eens is begonnen
Misschien kan hij er niets aan veranderen , dat is goed mogelijk ,maar het leven van Zoe gaat wel zwaar wordenquote:Op maandag 8 mei 2023 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat hij er iets aan kan doenZoveel scenario's, zoveel mogelijkheden. Ik vind het leuk om te zien dat ze wat slimmer te werk gaan deze keer.
Ja vind ik wel triest dat ze erbij zegt ja en als ze erachter komen lieg ik gewoon en zeg ik ‘vertrouw je me niet?!’ want dat zeggen ze ook tegen mij. Verschil is alleen dat zij (Wendy Babs) op het vlak van steminfo doorspelen en stemmen op wie ze zeggen dat ze zullen stemmen eerlijk zijn op het moment dat ze dat zeggen. Irriteert me echt mateloos aan dit gluiperige vervelende kindquote:Op maandag 8 mei 2023 21:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat Zoe stiekem op Jeff gaat stemmen maar dat ze dan gaat doen alsof ze dat niet heeft gedaan
Als dit zo gaat gebeuren dan gaat dit drama wordenquote:Op maandag 8 mei 2023 22:00 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja vind ik wel triest dat ze erbij zegt ja en als ze erachter komen lieg ik gewoon en zeg ik ‘vertrouw je me niet?!’ want dat zeggen ze ook tegen mij. Verschil is alleen dat zij op het vlak van steminfo doorspelen en stemmen op wie ze zeggen dat ze zullen stemmen eerlijk zijn op het moment dat ze dat zeggen. Irriteert me echt mateloos aan dit gluiperige vervelende kind
Maar wel mooi. Ze hebben haar gekozen omdat ze bang waren dat ze zou overlopen en nu doet ze het alsnogquote:Op maandag 8 mei 2023 21:58 schreef Kakadylo het volgende:
Het achterlijkste wat je kunt doen is om als zwakkeling (!) in je managersperiode (!) te gaan overlopen naar dus de overkant
Dat is één van de mogelijkheden. Eerst maar eens zien dat het zo ver komt.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien kan hij er niets aan veranderen , dat is goed mogelijk ,maar het leven van Zoe gaat wel zwaar worden
Als ze dat al doet dan komen ze daar achter hoor want zo ingewikkeld is het ditmaal niet meerquote:Op maandag 8 mei 2023 21:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat Zoe stiekem op Jeff gaat stemmen maar dat ze dan gaat doen alsof ze dat niet heeft gedaan
Wat zei ze nu dat hij piep klaar was ? Dat ze het in de loods niet meer deden dat ze dat bewaarden voor buiten de loods en dat ze nu nog maar alleen knuffelen?quote:
te kleine mondquote:Op maandag 8 mei 2023 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zei ze nu dat hij piep klaar was ? Dat ze het in de loods niet meer deden dat ze dat bewaarden voor buiten de loods en dat ze nu nog maar alleen knuffelen?
Nou ja hoe dan ook : als Ice erachter komt dat Zoe een drijvende kracht is ......quote:Op maandag 8 mei 2023 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is één van de mogelijkheden. Eerst maar eens zien dat het zo ver komt.
Juist gaat dat uitkomen .. dat wordt dramaquote:Op maandag 8 mei 2023 22:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze dat doet dan komen ze daar achter hoor
Wat gaat hij doen dan? Zoë nog meer naar het andere kamp drijven?quote:Op maandag 8 mei 2023 22:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja hoe dan ook : als Ice erachter komt dat Zoe een drijvende kracht is ......
Juist en dan Zoë dagen in tranen en wie kan haar dan oprapen… Babs en Wendy. Zoals ze ook deden met de KimKont Wanda Djedi Mexx buitensluit episodes. Daarom vind ik dit zo storend. Zo geniepig omgaan met de mensen die er daar, ondanks je vervelende kinderlijke gedrag, voor je zijn en je recht in je gezicht eerlijke adviezen en feedback gevenquote:Op maandag 8 mei 2023 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als dit zo gaat gebeuren dan gaat dit drama worden
En of Jeff nou wel of niet weg wordt gestemd , ze gaan er achter komen
Je weet inmiddels toch wel hoe de situatie zit?quote:Op maandag 8 mei 2023 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Wat gaat hij doen dan? Zoë nog meer naar het andere kamp drijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |