neequote:Op maandag 8 mei 2023 21:51 schreef Sociologica het volgende:
Hmm Babs moet Jeff zo te zien weer even oppeppen terwijl Zoë en Jappie het over het wegstemmen van hem hebben
wat een slangquote:Op maandag 8 mei 2023 21:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Brave oprechte eerlijke Zoe over haar dekmantel
Ik ben ook zoooow benieuwd als het uitkomt wat zij heeft gedaanquote:Op maandag 8 mei 2023 21:53 schreef engine het volgende:
Zoë gaat er vol voor![]()
Dat vind ik toch wel heel mooi om te zien.
bye bye icequote:Op maandag 8 mei 2023 21:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben ook zoooow benieuwd als het uitkomt wat zij heeft gedaan
En uitkomen gaat het![]()
Hoe het ook gaat aflopen ... dit gaat wel zorgen voor drama en een jankende Zoequote:
quote:Op maandag 8 mei 2023 21:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoezo , wat, waar, wiequote:
Dat sowieso. Isaac telt altijd iedere stem 100x naquote:Op maandag 8 mei 2023 21:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
zoe de backstabberquote:Op maandag 8 mei 2023 21:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[..]
Hoezo , wat, waar, wie![]()
Ik kan nooit eens even weg gebeurt van alles, iemand me op de hoogte stellen pls ?
Wattan ?quote:Op maandag 8 mei 2023 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Dat sowieso. Isaac telt altijd iedere stem 100x na
Maar dat Zoë overgestapt is, is erg positief.
Maak je geen illusies...Jeff. Gaat. Nergens. Heen. Punt. Over. Uit. En als het je niet bevalt, dan stop je toch met kijken?!quote:Op maandag 8 mei 2023 21:53 schreef engine het volgende:
Zoë gaat er vol voor![]()
Dat vind ik toch wel heel mooi om te zien.
Dat Zoe stiekem op Jeff gaat stemmen maar dat ze dan gaat doen alsof ze dat niet heeft gedaanquote:Op maandag 8 mei 2023 21:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[..]
Hoezo , wat, waar, wie![]()
Ik kan nooit eens even weg gebeurt van alles, iemand me op de hoogte stellen pls ?
Tussen Jeff en Babs? Oh thx zette de stream net aan en hoorde Jeff iets zeggen van misschien ben ik woensdag al thuis klotezooi hier oidquote:Op maandag 8 mei 2023 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
volgens mij was het gewoon een soort van gesprekje over het eten etc
dat verwachten de bro s en co nietquote:Op maandag 8 mei 2023 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Stemmen op jeff ?quote:Op maandag 8 mei 2023 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoe de backstabber
gaat met sas mee
maar wel zo dat het niet opvalt dat het van haar komt![]()
back firequote:Op maandag 8 mei 2023 21:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat Zoe stiekem op Jeff gaat stemmen maar dat ze dan gaat doen alsof ze dat niet heeft gedaan
Wss weet Ice het al als het spel nog niet eens is begonnenquote:Op maandag 8 mei 2023 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
ja ging over het bestel gedoe 'quote:Op maandag 8 mei 2023 21:57 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Tussen Jeff en Babs? Oh thx zette de stream net aan en hoorde Jeff iets zeggen van misschien ben ik woensdag al thuis klotezooi hier oid
quote:Op maandag 8 mei 2023 21:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat Zoe stiekem op Jeff gaat stemmen maar dat ze dan gaat doen alsof ze dat niet heeft gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |