En toch lukt het sommigenquote:Op maandag 8 mei 2023 18:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je 85 kilo woog dan moet je in die loods heel erg je best doen om aan te komen ipv af te vallen
Dat is inmiddels 3 weken geleden tochquote:
Het houdt niet op..... niet vanzelf!quote:Op maandag 8 mei 2023 18:49 schreef Puzzie het volgende:
Roddelen en stoken met Sas en Zoe
[ afbeelding ]
2 denk ik?quote:Op maandag 8 mei 2023 18:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is inmiddels 3 weken geleden toch
ik kan sas echt niet meer aanhorenquote:Op maandag 8 mei 2023 18:50 schreef Puzzie het volgende:
Eli praat wie stemmen we weg en wie redt het
dagelijkse roddelmomentjequote:Op maandag 8 mei 2023 18:49 schreef Puzzie het volgende:
Roddelen en stoken met Sas en Zoe
[ afbeelding ]
Zoe vind ik ook minder mollig.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat Wendy en Babette wat slanker zijn dan in het begin.
Er zijn erbij die nog meer kirren(om jou woord te gebruiken), die zie ik eerder vertrekkenquote:Op maandag 8 mei 2023 18:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke.... prima..... toch mag ze van mij snel vertrekken, ik vind haar zo mateloos irritant (al maanden, maar de laatste tijd met dat gekir en gedoe nog meer)
ze laten hem nooit eruit gaan..quote:Op maandag 8 mei 2023 18:52 schreef engine het volgende:
Wellicht met genoeg overleg krijgen ze het nog voor elkaar ook
Alles kanquote:Op maandag 8 mei 2023 18:52 schreef engine het volgende:
Dat zij de onschuldige zal zijn in het geheel zoietsquote:
het mag dan een vreemde combinatie zijn, groenten iets te gaar, maar ik vind het er toch wel lekker uitzienquote:
quote:Op maandag 8 mei 2023 18:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zij de onschuldige zal zijn in het geheel zoiets
Rollen zijn nu omgedraaid ten opzichte van vorige maand, toen was er een dagelijks roddelmomentje met Wendy, Babette en Jeff, onder genot van een drankje en hapjequote:
zij gebruikt ook mensenquote:Op maandag 8 mei 2023 18:55 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë: hoofd naar links, hoofd naar rechts...... hoofd naar links, hoofd naar rechts.....
Ze krijgt wel een lenig nekkie op die manier en haar gezichtsspieren maken overuren als ze met iemand als Sasha praat.....man man man wat voelt ze zich interessant (en wat wordt ze gebruikt!!)
Is ze ook, maar kreeg de indruk, dat er weer iets bij was gekomenquote:
Laten we het hopenquote:Op maandag 8 mei 2023 18:52 schreef engine het volgende:
pakten die het wel beter aan met een hapje en drankjequote:Op maandag 8 mei 2023 18:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Rollen zijn nu omgedraaid ten opzichte van vorige maand, toen was er een dagelijks roddelmomentje met Wendy, Babette en Jeff, onder genot van een drankje en hapje
quote:Op maandag 8 mei 2023 18:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Want? Tv alcoholist die jankt als er geen bier en peuken zijn willen ze niet kwijt???
Willen ze Jeff gaan laten hoelahoepen? Of toch maar beter gewoon Mora?quote:Op maandag 8 mei 2023 18:54 schreef ledn81 het volgende:
Zoe gaat zich van de domme houden (hoeft ze vast niet veel moeite voor te doen) dat ze niet wist dat de 'andere groep' op Jeff ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |