wendy is in haar manager maand nog weer afgevallen en babs sport meer nuquote:Op maandag 8 mei 2023 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat Wendy en Babette wat slanker zijn dan in het begin.
Zoe was afgevallen, maar die is ook weer aangekomen.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze er waarschijnlijk wat meer op zijn gaan letten terwijl beiden al flink wat kilo's met zich meedroegenquote:Op maandag 8 mei 2023 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nee duhhhhhhhhhh van mij mag ze echt gaan wieberenquote:Op maandag 8 mei 2023 18:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoeld hij dit niet figuurlijk
Als ik er teveel van eet, word ik misselijkquote:Op maandag 8 mei 2023 18:45 schreef Deisyy het volgende:
Amandelen zijn veel te lekker om in 1 keer door te slikken
Het ging nu over haar gewichtquote:Op maandag 8 mei 2023 18:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee duhhhhhhhhhh van mij mag ze echt gaan wieberen
Gratis tip: niet teveel van etenquote:Op maandag 8 mei 2023 18:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik er teveel van eet, word ik misselijk
Als je 85 kilo woog dan moet je in die loods heel erg je best doen om aan te komen ipv af te vallenquote:Op maandag 8 mei 2023 18:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoe was afgevallen, maar die is ook weer aangekomen.
ze weegt rond de 70 nuquote:Op maandag 8 mei 2023 18:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je 85 kilo woog dan moet je in die loods heel erg je best doen om aan te komen ipv af te vallen
quote:Op maandag 8 mei 2023 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het gaat best redelijk goed.
Maar Eunice was in het begin vooral bezig om JW af te richten, waardoor Mirthe uit de wind bleef.
En toch zou ik zelf nog liever met Janet in die keuken staan dan met Eunicequote:Op maandag 8 mei 2023 18:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh die doen weer poeslief en aardig tegen elkaar
oke.... prima..... toch mag ze van mij snel vertrekken, ik vind haar zo mateloos irritant (al maanden, maar de laatste tijd met dat gekir en gedoe nog meer)quote:
Ik ken die tip, maar die tip gebruik ik pas, wanneer het te laat is. Hun zijn aan het koken daar en ik heb hier kip in de oven, wat erg lekker ruikt. Voedsel streams met reukquote:
Jawel hoorquote:Op maandag 8 mei 2023 18:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoeld hij dit niet figuurlijk
quote:Op maandag 8 mei 2023 18:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik lach me rot om jouw verslag omtrent JW
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |