abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 mei 2023 @ 10:17:48 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_209055693
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209055875
_O-

Ach, timing is een beetje meh, maar moest ook wel lachen :D

quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 10:08 schreef Tink89 het volgende:

[..]
En anders een beetje concealer voor de foto's?
Heb ik niet :@ en als wel, blijft het bij hem toch niet zitten :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_209055895
We waren net bij de tandarts maar die heeft niks over zn mond zelf gezegd. Dus zoon zei: tis bijna weg want tandarts zei er niks over...
Tuurlijk jongen, wat jij wil _O-
If they say
pi_209056055
Die TT _O-
pi_209057243
Hopelijk trekt het nog bij mushanga.

Vandaag 12 jaar geleden werd ik voor de eerste keer mama. Toen was het heel warm nu is het mwah qua weer
pi_209057363
Gefeliciteerd F_r!
Is het nog goedgekomen met een apotheek vinden?
pi_209057530
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 13:21 schreef exode het volgende:
Gefeliciteerd F_r!
Is het nog goedgekomen met een apotheek vinden?
Zeker
Op 1km afstand zat er eentje. Man is erheen gelopen en wij gingen naar het studiopark. Volgens ean stonden we in de rij voor zoiets als buzz ( ze dacht dat we in de rij voor web spider stonden) bleek de rij voor avenger achtbaan te zijn) ean via de nooduitgang eruit laten gaan en met sac erin gegaan. Later toch maar in de rij voor spider gaan staan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209057716
Die achtbaan is geweldig! Ook in geweest met mijn neefje en zwager. Mijn neefje van 12 vond het gaver dan de HyperSpace Mountain terwijl hij groot fan van Star Wars is.
Maar echt heel duidelijk is het niet aangegeven nee. Sowieso vind ik dat stuk onoverzichtelijk (en druk).

Gelukkig toch nog kunnen genieten! Op naar de volgende keer ;)
pi_209057742
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 13:08 schreef F_r het volgende:

Vandaag 12 jaar geleden werd ik voor de eerste keer mama. Toen was het heel warm nu is het mwah qua weer
Hij zit nu weer met ijs te klooien. En dat móet in stukjes dus ijsblokjes in zakje gedaan en daar staat ie nu met een hamer op te rammen :')

En, gefeliciteerd! *O* Ook met je 12 jaar moederschap :*
If they say
pi_209057765
Gefeliciteerd@F_r
Fake it till you make it...
  maandag 8 mei 2023 @ 14:12:19 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209057770
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 13:08 schreef F_r het volgende:

Gefeliciteerd! *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209058351
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 14:07 schreef exode het volgende:
Die achtbaan is geweldig! Ook in geweest met mijn neefje en zwager. Mijn neefje van 12 vond het gaver dan de HyperSpace Mountain terwijl hij groot fan van Star Wars is.
Maar echt heel duidelijk is het niet aangegeven nee. Sowieso vind ik dat stuk onoverzichtelijk (en druk).

Gelukkig toch nog kunnen genieten! Op naar de volgende keer ;)
Sac vind dit ook de leukste.

Ik was eigenlijk behind the scène aan het zoeken naar dat is nu iets van Cars geworden en zag dit oh naar 10 minuten wachten geen idee wat het is. Dus hoop in de rij gaan staan ean zei dit is zoiets als buzz. Tot ik de karretjes voorbij zag komen. Uh dit is denk ik toch een achtbaan. Iemand voor ons zei ja hij is echt heel heftig. Ik vind het wel meevallen.
pi_209058522
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 14:57 schreef F_r het volgende:

[..]
Sac vind dit ook de leukste.

Ik was eigenlijk behind the scène aan het zoeken naar dat is nu iets van Cars geworden en zag dit oh naar 10 minuten wachten geen idee wat het is. Dus hoop in de rij gaan staan ean zei dit is zoiets als buzz. Tot ik de karretjes voorbij zag komen. Uh dit is denk ik toch een achtbaan. Iemand voor ons zei ja hij is echt heel heftig. Ik vind het wel meevallen.
Ik kende hem nog als de Aerosmith baan, de baan zelf is niets veranderd, alleen de aankleding. Ik vind dat afschietmoment zo gaaf, hoppa, plankgas. :)

Wij vinden sowieso het Studiopark echt een stuk minder dan Disneyland zelf. Hopelijk gaat Frozenland echt leven blazen in dit park.

Kinderen vandaag weer naar school en Juul heeft meteen haar drukke leven weer opgepakt _O- Boterhammen eten deed ze bij een vriendje en nu uit school is ze mee naar een vriendinnetje.
B heeft vanavond zijn 2e karate proefles en woensdag een korfbal proefles.

Echt, de vakantie is voorbij hoor.
  maandag 8 mei 2023 @ 15:33:08 #14
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_209058819
Wij vonden Hollywood Studios (vergelijkbaar met Disney Studios maar dan in Disney World) wel erg leuk hoor. Mickey & Minnies Runaway Railway bijvoorbeeld was een van onze favorieten. :) En er is verder ook zat te doen. Maar Magic Kingdom blijft toch het meest echt wat je je voorstelt bij Disneyworld. Epcot viel me ook niet tegen.
Wel lekker om je een tijdje te wentelen in die super aardig doende mensen allemaal, zalig (ook al weet je dat 't zo nep als wat is natuurlijk, maar dat doet er op dat moment helemaal niet toe). Toen we een dagje naar Universal Studios gingen vonden we die medewerkers daar maar norse types, haha.
in de haak.
pi_209059248
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 15:33 schreef trui het volgende:
Wij vonden Hollywood Studios (vergelijkbaar met Disney Studios maar dan in Disney World) wel erg leuk hoor. Mickey & Minnies Runaway Railway bijvoorbeeld was een van onze favorieten. :) En er is verder ook zat te doen. Maar Magic Kingdom blijft toch het meest echt wat je je voorstelt bij Disneyworld. Epcot viel me ook niet tegen.
Wel lekker om je een tijdje te wentelen in die super aardig doende mensen allemaal, zalig (ook al weet je dat 't zo nep als wat is natuurlijk, maar dat doet er op dat moment helemaal niet toe). Toen we een dagje naar Universal Studios gingen vonden we die medewerkers daar maar norse types, haha.
Ik vind het Studio park in Parijs onafgemaakt. Het deel waar Ratatouille zit is heel mooi, maar verder vind ik het uitstralingsloos.
Het was natuurlijk ook anders ingericht, voorheen kon je er ook veel meer doen wat met het oorspronkelijke idee van dit park te maken had. Nu is het een beetje een allegaartje geworden.

Er wordt nu een hoop geld tegenaan gegooid om het toch op te fluffen.

En inderdaad, de medewerkers, allemaal zo vriendelijk, zo behulpzaam. Ik blijf dat knap vinden. Zowel in de parken als hotels, het was donderdag ramvol vanwege Starwars dag en die medewerkers bleven maar lachen.
  maandag 8 mei 2023 @ 16:50:56 #16
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209060031
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 15:11 schreef exode het volgende:

[..]
Ik kende hem nog als de Aerosmith baan, de baan zelf is niets veranderd, alleen de aankleding. Ik vind dat afschietmoment zo gaaf, hoppa, plankgas. :)

Wij vinden sowieso het Studiopark echt een stuk minder dan Disneyland zelf. Hopelijk gaat Frozenland echt leven blazen in dit park.

Kinderen vandaag weer naar school en Juul heeft meteen haar drukke leven weer opgepakt _O- Boterhammen eten deed ze bij een vriendje en nu uit school is ze mee naar een vriendinnetje.
B heeft vanavond zijn 2e karate proefles en woensdag een korfbal proefles.

Echt, de vakantie is voorbij hoor.
Wij zaten al goed en wel in de Aerosmith toen mijn dochter volledig in paniek raakte. Dus weer uitgestapt.
  maandag 8 mei 2023 @ 16:51:21 #17
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209060034
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 15:57 schreef exode het volgende:

[..]
Ik vind het Studio park in Parijs onafgemaakt. Het deel waar Ratatouille zit is heel mooi, maar verder vind ik het uitstralingsloos.
Het was natuurlijk ook anders ingericht, voorheen kon je er ook veel meer doen wat met het oorspronkelijke idee van dit park te maken had. Nu is het een beetje een allegaartje geworden.

En inderdaad, de medewerkers, allemaal zo vriendelijk, zo behulpzaam. Ik blijf dat knap vinden. Zowel in de parken als hotels, het was donderdag ramvol vanwege Starwars dag en die medewerkers bleven maar lachen.
May the fourth be with you.
pi_209060285
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 16:51 schreef amaranta het volgende:

[..]
May the fourth be with you.
Ja die dus, we hadden vooraf niets door, verder geen last van gehad, het was wel leuk mensen kijken :D
pi_209066945
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 15:57 schreef exode het volgende:

[..]

Het studio’s park is ooit even snel opgetuigd omdat ze anders de grond kwijt zouden raken. Het is het goedkoopste en lelijkste Disneypark ter wereld waar iedereen bij Disney zich al voor schaamt vanaf de opening. Komt in de imagineers docu op Disney+ duidelijk naar voren. Ik denk dat het nog best wat kan worden als ze die grote studioblokken wegslopen. En ik denk dat iets als een Mickey en Minnie’s railroad ook heel veel toe kan voegen om mensen te trekken. Ik vind overigens dat studio’s in Disney World het ook vooral van Star Wars land moet hebben, verder is het een beetje een onsamenhangend zooitje.

Heeft een van jullie bij dat Ant-man restaurant gegeten toevallig? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Wij zijn ook weer thuis helaas. Wel echt een geweldige vakantie gehad, kinderen (5 en 7) hadden ook de ideale leeftijd er voor. Jong genoeg om alle figuren nog geweldig leuk te vinden, oud genoeg om vrijwel overal in te mogen. We hebben besloten te gaan sparen om hopelijk over twee jaar exact dezelfde vakantie te doen :D alleen dan hopelijk met iets later naar bed meestal. Alleen jammer dat het zo’n gedoe is om er te komen (qua tijd, tijdsverschil en gebrek aan directe vluchten). Die vluchten zijn niet zo goed bevallen, ondanks geen vertraging en voldoende overstaptijd. Nu voorlopig zoet met foto’s uitzoeken. Volgens mij zijn dat er alleen op de photopass al ca 800…
pi_209067223
@FlyingFish wij hebben bij PYM gegeten afgelopen februari. Het concept was heel leuk, het eten was oké. Verder vond ik het een enorme vreetschuur. Er zat weinig sfeer in. Mijn man en kinderen waren enthousiaster 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 14:10:53 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209071397
De schilders zijn bezig hier thuis! *O* De hele buitenkant van het huis, het grote binnenkozijn aan de tuinkant en de 4 binnendeuren in de gang. *O* Hooooog nodig! :Y

Alleen ontstond ook de 'ohgodikmoetzekoffiegeven-stress'. :+ :D
@SQ sorry als er een opsom in de herhaling komt nu. :@

Maar goed, gisteren keurig kopje koffie gegeven, so far so good.
En toen ging het koffiezetapparaat kapot. -O- :+
En mijn lieftallige drinkt dan net zo makkelijk oplostroep, maar dat kan je natuurlijk niet maken.

Dus ik ben net even op en neer naar de Mediamarkt gegaan voor een nieuwe en zo juist heerlijke koffie voor de heren gezet. *) :D
pi_209071602
Lekker dat het geschilderd wordt @BE :Y
En ik héb alleen maar oploskoffie in huis :+

Nou, zoons mond is weer redelijk normaal. Ergste is weg dus hij kan morgen zonder kunstgrepen op de foto :D
If they say
  woensdag 10 mei 2023 @ 09:24:36 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_209086165
Geniet ervan vandaag @Mushanga71 !
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209086200
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 14:25 schreef Mushanga71 het volgende:
Lekker dat het geschilderd wordt @:BE :Y
En ik héb alleen maar oploskoffie in huis :+

Nou, zoons mond is weer redelijk normaal. Ergste is weg dus hij kan morgen zonder kunstgrepen op de foto :D
Veel plezier vandaag! O+ *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 10 mei 2023 @ 09:37:58 #25
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_209086324
Ja, Mushanga. Een hele fijne dag gewenst vandaag!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')