Wow! Wat eng!quote:Op maandag 8 mei 2023 15:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak is er bijna aan overleden. Als we niet in het ziekenhuis waren geweest voor iets anders, had ik geen kind meer gehad. Omdat hij niet door zijn mond ademde. Ik neem het dus graag meer dan serieus. Ja, n=1, maar ik wens dat echt niemand toe.
Ze heeft veel minder last van een verstopte neus. Dat is zo goed als voorbij. Ze heeft enkel een snotneusje en af en toe wat hoest. Van het weekend ging het redelijk okéquote:
Nee. Ik weet niet helemaal zeker of ik dat ik huis heb. Ga zo even kijken.quote:
Niet accepteren dat je geen afspraak mag maken, je dochter is patient en jullie hebben er recht op gezien te worden. Dit gaat nergens meer over. Bel anders je zorgverzekeraar en geef aan dat je huisarts je kind na 4 weken ziekte niet voor de eerste keer wil zien.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:57 schreef Moederenkind het volgende:
Jemig net weer gebeld de assistente wil me weer niet doorlaten 😳
Dit is echt absurd.
Ze zegt kinderen zijn chronisch ziek. Ik moet afwachten en in de gaten houden dat ze niet langer dan 5 dagen koorts heeft.
Ze zou even gaan overleggen met de arts of ze echt gezien moet worden en dan belt ze terug.
Hoe is het afgelopen?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:57 schreef Moederenkind het volgende:
Jemig net weer gebeld de assistente wil me weer niet doorlaten 😳
Dit is echt absurd.
Ze zegt kinderen zijn chronisch ziek. Ik moet afwachten en in de gaten houden dat ze niet langer dan 5 dagen koorts heeft.
Ze zou even gaan overleggen met de arts of ze echt gezien moet worden en dan belt ze terug.
Het is redelijk gegaan.quote:
Jeetje. Ik begin binnenkort weer op het werk. Ik hoop dat het tegen die tijd een stuk minder wordt. 😥quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is denk ik wel normaal
Er valt ook niet schoon te maken tegen al die kinderen die hetzelfde stuk speelgoed in hun mond willen steken.
Het zal waarschijnlijk wel wat beter worden, want lente/zomer. Maar grote kans dat herfst en winter een groot snotfestijn wordt. 2x per maand een nieuwe verkoudheid valt dan echt nog wel onder normaal. Ik troost mezelf met het idee dat het elke winter daarna ietsje beter wordt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:10 schreef Moederenkind het volgende:
[..]
Jeetje. Ik begin binnenkort weer op het werk. Ik hoop dat het tegen die tijd een stuk minder wordt. 😥
Mijn dochter drinkt gelukkig veel en graag behalve toen ze vermoedelijk die blaasjes in haar mond had maar dat duurde ook maar 2 daagjes. Voor de rest maakt ze ook geen zieke indruk. Het is vooral dat ik als moeder merk dat ze veel ongemak heeft en slecht slaapt wanneer haar neusje verstopt is. Ik slaap dan automatisch ook heel slecht omdat ik haar in de gaten wil houden.quote:Op woensdag 31 mei 2023 08:55 schreef Phaidra het volgende:
Ze zijn bij mij beiden wel veel ziek geweest de eerste twee jaar. Maar met het verschil dat de oudste snel stopte met eten en drinken, 2x in het ziekenhuis terecht kwam en een in een zielig hoopje baby veranderde, terwijl de jongste altijd bleef eten als een bootwerker, lekker wat reserves had en weer net zo snel was opgeknapt als dat hij ziek werd. Geef mij dat laatste dan maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |