Eens, ik vind het ook belachelijk dat sommige om 12.00 nog moeten ontbijten.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zouden ook gewoon voor half 10 kunnen ontbijtenwaanzin dat ze de halve dag kunnen ontbijten. Bij mij hadden ze gewoon pech gehad.
net als in de grote boze buitenwereld heb je mensen die gelijk willen eten als ze hun ogen opendoen en mensen die pas heel laat ontbijten (of zelfs helemaal niet)..quote:Op maandag 8 mei 2023 09:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eens, ik vind het ook belachelijk dat sommige om 12.00 nog moeten ontbijten.
Dan komen ze er denk pas achter dat je door zolang niet echt te hoeven denk je best wat afstompt. Ben ook benieuwd wat ze er van makenquote:Op maandag 8 mei 2023 09:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Leuk plan.
Lijkt me heerlijk om weer een keer je hersens te moeten gebruiken
Een IQ test is een momentopname dus zoveel waarde zou ik er niet aan hechtenquote:Op maandag 8 mei 2023 09:29 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, maar hij kan ondertussen wel het niveau van de anderen peilen
Een eliminatieopdracht is ook een momentopnamequote:Op maandag 8 mei 2023 09:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een IQ test is een momentopname dus zoveel waarde zou ik er niet aan hechten
Maar daar had je het niet over toch?quote:Op maandag 8 mei 2023 09:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Een eliminatieopdracht is ook een momentopname
Dat kan maar voor daar is het ongemakkelijk nu staat er beleg waar lekker de vliegen op dansen en melk die lauw staat te worden en misschien wel wordt weggeflikkerd.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:31 schreef Verida het volgende:
[..]
net als in de grote boze buitenwereld heb je mensen die gelijk willen eten als ze hun ogen opendoen en mensen die pas heel laat ontbijten (of zelfs helemaal niet)..
quote:Op maandag 8 mei 2023 09:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat kan maar voor daar is het ongemakkelijk nu staat er beleg waar lekker de vliegen op dansen en melk die lauw staat te worden en misschien wel wordt weggeflikkerd.
nee, ik bedoel het als je het ziet als peiling, sorry als dat niet duidelijk was.quote:
pfffffffffff en maar blijven doordrammen over dat bierquote:Op maandag 8 mei 2023 09:36 schreef Dotteke het volgende:
Jeff pakt zijn ontbijt in voorlater. Zoë zegt dat zijn ontbijt er van gisteren ook nog ligt.
Ja ik kost het minste zegt hij en hoppa daar gaat hij weer over bier.
Is het laat geworden?quote:
Omdat de FEBO qua spellen verzaaktquote:Op maandag 8 mei 2023 09:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is het laat geworden?
Of om die twee keer dat ze eruit moesten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |