En dan met haar legoblokje figuur steeds boven op hem in yogastand liggen..quote:Op zondag 7 mei 2023 22:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja echt he! haar ogen knijpen dan een beetje dicht, ze loert naar de camera, tuit haar lippen (ik zou bijna lipjes zeggen, maar doe het niet) en haar mond vertrekt naar een eng soort lachje
Het liefste in de IPH, maar ze suggereert echt niets hoor, want haar kinderen he.......en dan die vre-se-lij-ke lach...... die bekverpester....quote:Op zondag 7 mei 2023 22:39 schreef Silves het volgende:
[..]
En dan met haar legoblokje figuur steeds boven op hem in yogastand liggen..
de kop die ze toen trok!!!! (ik zag het op gifjes hier) geweldigquote:Op zondag 7 mei 2023 22:40 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kon eerder niet posten maar dat JW haar liet liggen was geniaal.![]()
![]()
Gezien de culturele armoede in de Loods op dit moment mag Erik best wel sneller zijn "Filosofische gespreken" houden ... en idd het is uitloper van GertJan's Avond Uurs natuurlijkquote:Op zondag 7 mei 2023 22:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik had Erik meer 'aanwezig' verwacht, maar hij deed het juist heel goed door op de juiste momenten vragen te stellen waar uitgebreid op gereageerd kon worden. Hij liet het ook niet uit de hand lopen. Complimenten voor Erik!
pfffff en nu stop ik echt met het positieve hoor, ik word er eng van
Het gaat over de lijst van het worstjes eten.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:40 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe : in mijn hoofd zag ik daar mijn naam al staan
Eunice : schat ik ben een mens, ik maak fouten, ik heb 3 namen weggegumd
Mirthe : ik wil jou ook geloven
dit heeft ze al een paar keer gedaan en ik verwacht het nu weerquote:Op zondag 7 mei 2023 22:43 schreef Kakadylo het volgende:
Heb hier gelezen wat Mirthe allemaal over Eunice zei maar als je dan daarna weer terugkrabbelt dan klopt er ergens iets niet
Conflictvermijdend? Naïef? Warrig? Wereldvreemd? Zeg het maar!quote:Op zondag 7 mei 2023 22:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
dit heeft ze al een paar keer gedaan en ik verwacht het nu weer
ik houd m'n mening over Mirthe nu maar wijselijk voor mequote:Op zondag 7 mei 2023 22:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Conflictvermijdend? Naïef? Warrig? Zeg het maar!
Jij zat toch in een positieve bui?quote:Op zondag 7 mei 2023 22:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik houd m'n mening over Mirthe nu maar wijselijk voor me
GelegenheidsLesbokindje , als de gelegenheid zich voordoetquote:Op zondag 7 mei 2023 22:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Conflictvermijdend? Naïef? Warrig? Wereldvreemd? Zeg het maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |