Het klassieke Op1 vraaggesprek klopt wel, dat heeft Erik goed gekopieerdquote:Op zondag 7 mei 2023 21:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha ze willen het misschien tot het eind 'spannend' houden
Avondtuurquote:Op zondag 7 mei 2023 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe heette dat GertJan gedoe ook alweer?
Ja en het valt me ook zeker niet tegen hoe ‘zinnig’ JW erover spreekt. En niet op een overdreven betweterige manier deze keer, paar keer benadrukt dat hij geen expert is. Had ik anders verwachtquote:Op zondag 7 mei 2023 21:33 schreef xsaskiax het volgende:
JW krijgt toch vragen en beantwoordt ze ook heel duidelijk.
Het valt me echt niet tegen hoe ze luisteren
Leuk maar het is geen JW debatquote:Op zondag 7 mei 2023 21:33 schreef xsaskiax het volgende:
JW krijgt toch vragen en beantwoordt ze ook heel duidelijk.
Het valt me echt niet tegen hoe ze luisteren
klopt, ik had het ook heel anders ingeschat, valt me 100% meequote:Op zondag 7 mei 2023 21:34 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja en het valt me ook zeker niet tegen hoe ‘zinnig’ JW erover spreekt. En niet op een overdreven betweterige manier deze keer, paar keer benadrukt dat hij geen expert is. Had ik anders verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar een uitleg als:quote:
Hij heeft je gehoord, heeft het over Rutte 'en consorten'quote:Op zondag 7 mei 2023 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
JW vergeet dat zijn "Plaatselijke Triangeltje " wel 8x zo duur is hier .. Misschien moet JW even over PM. Rutte beginnen , en zijn belastingstelsel
oh ja die is er ook nogquote:Op zondag 7 mei 2023 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
JW is lekker op dreef.. maar ik hoor Erik niet meer
Ja Imadiddin doet veel met crypto, dat zei hij bij zijn droompresentatie ook al ligt me bij.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:59 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék.. ImieDieDie weet wel alles over Crypto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |