abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209190041
Ach ja, het is ook nooit goed.

Ze reageert toch? En nog leuk ook. What's next. Klagen dat ze niet 24/7 met jou aan het appen is :?

Gewoon weer afspreken en uit elkaar trekken.
  zondag 4 juni 2023 @ 08:03:48 #77
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_209395063
Hey @Isak38, nog derde date gehad?
pi_209395353
Je kunt het haar vragen, maar in deze fase kan dat soms afstotend werken. Mocht ze er op een felle manier op reageren en het als kritiek ervaren, dan is dat meestal ook een teken dat ze je niet echt leuk vindt.
pi_209395802
of ze is net zoals mij en heeft een grafhekel aan appjes sturen.... Vroeger klaagde mijn vriendin (nu mijn vrouw) daar ook altijd over.
Als iemand mij iets wilt vertellen dan bel je maar.

Mijn dochter kan zich daar ook altijd aan ergeren. Heel soms stuur ik als reactie mijn telefoonnummer door.

Je bent er veelst te lang mee bezig, de helft van de tijd maak je typefouten omdat vingers te dik zijn voor die kleine knopjes. Mijn vrouw heeft daar een oplossing voor ,dat is een spraakbereicht. Dat vinden mensen alleen nog erger en ik luister die nooit af, omdat de hele omgeving het dan kan horen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 4 juni 2023 @ 11:33:04 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209396443
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 10:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
of ze is net zoals mij en heeft een grafhekel aan appjes sturen.... Vroeger klaagde mijn vriendin (nu mijn vrouw) daar ook altijd over.
Als iemand mij iets wilt vertellen dan bel je maar.

Mijn dochter kan zich daar ook altijd aan ergeren. Heel soms stuur ik als reactie mijn telefoonnummer door.

Je bent er veelst te lang mee bezig, de helft van de tijd maak je typefouten omdat vingers te dik zijn voor die kleine knopjes. Mijn vrouw heeft daar een oplossing voor ,dat is een spraakbereicht. Dat vinden mensen alleen nog erger en ik luister die nooit af, omdat de hele omgeving het dan kan horen.
Als je een spraakbericht afluistert kan de hele omgeving het horen maar als je belt niet?

Je kunt een telefoon ook gewoon aan je oor houden, je hoeft m niet op luidspreker te zetten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209396573
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 11:33 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als je een spraakbericht afluistert kan de hele omgeving het horen maar als je belt niet?

Je kunt een telefoon ook gewoon aan je oor houden, je hoeft m niet op luidspreker te zetten.
Bellen loop je even ergens heen of ga je even ergens zitten waar je kunt bellen. Of je belt niet als het niet uitkomt.
pi_209396833
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 11:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

je snapt het verschil niet? :?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')