Dat is wel een makkie voor Eunicequote:Op zondag 7 mei 2023 18:24 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice: 9 september 1979, Julio Iglesias - Quiereme Mucho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik denk dat haar Spaans beter is dan het mijnequote:Op zondag 7 mei 2023 18:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het is 100 keer dezelfde zin![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 mei 2023 18:30 schreef KinKiJan het volgende:
Deze komen na Eunice nog:Wel handig hier zo'n bibliothecarisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op zondag 7 mei 2023 18:30 schreef KinKiJan het volgende:
Deze komen na Eunice nog:Dat liedje van ErikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Heb het even opgezocht en dit gaat leuk worden want typisch Erikquote:
Ik kan me ook nog een playbackshow van een paar maanden geleden, waarin dit liedje ook werd geplaybackt, maar ik weet niet meer door wiequote:Op zondag 7 mei 2023 18:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht en dit gaat leuk worden want typisch Erik
Vast ook door Erikquote:Op zondag 7 mei 2023 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog een playbackshow van een paar maanden geleden, waarin dit liedje ook werd geplaybackt, maar ik weet niet meer door wie
Dat is geen Don mercedes - Rockyquote:Op zondag 7 mei 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sowieso Babette en JW was de patient
[..]
Mijn hoofd maakt een rare verwisseling jaquote:Op zondag 7 mei 2023 18:41 schreef IkFok het volgende:
[..]
Dat is geen Don mercedes - Rocky
Dit was bonnie st claire - Dokter bernhard
wordt dat de anatomische les van Babette???quote:Op zondag 7 mei 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sowieso Babette en JW was de patient
[..]
En niet alleen daarquote:Op zondag 7 mei 2023 18:44 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Zoe zit op het bitje dat Janet 's nachts draagt allemaal schimmel
wat een misselijke opmerking zou dat ook op ooglid/ wimper zitten??quote:Op zondag 7 mei 2023 18:44 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Zoe zit op het bitje dat Janet 's nachts draagt allemaal schimmel
Waarom misselijk, als het zo is is het zoquote:Op zondag 7 mei 2023 18:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
wat een misselijke opmerking zou dat ook op ooglid/ wimper zitten??
Staan allemaal hier :quote:Op zondag 7 mei 2023 18:45 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ik was werken en kan geen filmpjes terug vinden
Zulke opmerkingen werden ook gemaakt over Berend of Jerrold bijv. dat ze stonken enzoquote:Op zondag 7 mei 2023 18:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
wat een misselijke opmerking zou dat ook op ooglid/ wimper zitten??
Eerst een dikke scheet laten in de kas en zodra er andere mensen komen snel weg gaanquote:Op zondag 7 mei 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
Bern gaat snel even naar het toilet.
Dat lijkt me een goed plan
Ik vroeg me ook af hoe ongemakkelijk het was toen Sasha en Mirthe weer de kas in staptenquote:Op zondag 7 mei 2023 18:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eerst een dikke scheet laten in de kas en zodra er andere mensen komen snel weg gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |