Commentaar op de bewoners mag, niet op de usersquote:Op zondag 7 mei 2023 15:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik lever het commentaar, het je niet bevalt weet je wat je kan doen
Die ligt nog ergensquote:
Mijn commentaar was op Erik\s Autisme.. dat valt altijd lastig bij Usersquote:Op zondag 7 mei 2023 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Commentaar op de bewoners mag, niet op de users
Dat snap ik ook nietquote:Op zondag 7 mei 2023 15:19 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom doet ie het niet 's avonds eigenlijk?
Het zou 3 uur moetenquote:Op zondag 7 mei 2023 15:19 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom doet ie het niet 's avonds eigenlijk?
Zelfde als je commentaar op Jeff levert, valt ook erg slecht bij users. Jeff is bewoner, dus ben nu niet offquote:Op zondag 7 mei 2023 15:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mijn commentaar was op Erik\s Autisme.. dat valt altijd lastig bij Users
Nee dank uquote:Op zondag 7 mei 2023 15:21 schreef Lovely het volgende:
Op stream 2 zijn Bern, Sas en Zoe de super manager nog wel te zien
Commentaar op users mag in mijn ogen, als het maar niet te ver gaat qua commentaarquote:Op zondag 7 mei 2023 15:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelfde als je commentaar op Jeff levert, valt ook erg slecht bij users. Jeff is bewoner, dus ben nu niet off
Nee mag nietquote:Op zondag 7 mei 2023 15:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Commentaar op users mag in mijn ogen, als het maar niet te ver gaat qua commentaar
Toch maar buitenquote:
quote:Op zondag 7 mei 2023 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch maar buiten
Had hij net een goede smoes
Spreken ze hem tegen
Zijn nieuwste hitquote:Op zondag 7 mei 2023 15:26 schreef Lovely het volgende:
Wat wil Erik buiten doen dan, dat ie steeds met de stoelen sleept
Geen commentaar op de usersquote:Op zondag 7 mei 2023 15:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Commentaar op users mag in mijn ogen, als het maar niet te ver gaat qua commentaar
Misschien dat er bewoners zijn die het kunnen waarderenquote:Op zondag 7 mei 2023 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn nieuwste hit
Filoodsofisch gesprek
Hij denkt de nieuwe Maarten van Rossum te zijn
quote:Op zondag 7 mei 2023 15:26 schreef Hoempah het volgende:
Erik heeft nog maar wat suikers nodig door dat harde werk
Oh nee dat is toch logisch dat dat niet magquote:
We shall seequote:Op zondag 7 mei 2023 15:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien dat er bewoners zijn die het kunnen waarderen
En zelfs al waardeert niemand het, dan heeft Erik er in ieder geval lol in. Hij is al lang bezig met de voorbereidingen, dus leuk dat het nu gebeurt.quote:Op zondag 7 mei 2023 15:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien dat er bewoners zijn die het kunnen waarderen
In de loods gaat niks op tijdquote:Op zondag 7 mei 2023 15:32 schreef Lovely het volgende:
Het is ook wel irritant als er iets op de planning staat en het is al een uur later.. enz
Nee, en toch hebben ze tijd zatquote:
Laatst wilde de febo tot de minuut nauwkeurig weten hoe het verloop van het songfestival gaat. Dit zal ook afgesproken zijn maar de tijden staan niet vast dus.quote:Op zondag 7 mei 2023 15:32 schreef Lovely het volgende:
Het is ook wel irritant als er iets op de planning staat en het is al een uur later.. enz
Is ook wel een beetje sneu maar hij zou hier wat van kunnen lerenquote:Op zondag 7 mei 2023 15:33 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Erik, hij is hier al een tijdje mee bezig en niemand die dit serieus neemt!![]()
Moet er echt alleen maar gefeest worden dan?
Ligt er misschien aan wie of wat?quote:Op zondag 7 mei 2023 15:34 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Laatst wilde de febo tot de minuut nauwkeurig weten hoe het verloop van het songfestival gaat. Dit zal ook afgesproken zijn maar de tijden staan niet vast dus.
Dat zal hij sowieso wel doen, hiervan leren.quote:Op zondag 7 mei 2023 15:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje sneu maar hij zou hier wat van kunnen leren
Denk ook niet, dat het nu het juiste moment is. Het is veel te goed weer om dit nu te doenquote:Op zondag 7 mei 2023 15:38 schreef xdiashalizx het volgende:
Erik stelt voor om het dan toch maar in de avond te doen, na de afwas..beter.
Ja het is zeker sneu voor Erik. Misschien had hij wat meer 'publiciteit' moeten geven aan zijn 'evenement'.quote:
Erik is 14 dagen geleden al begonnen met zijn letterbord plakken en schilderen...quote:Op zondag 7 mei 2023 15:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja het is zeker sneu voor Erik. Misschien had hij wat meer 'publiciteit' moeten geven aan zijn 'evenement'.
Ze trekken zich werkelijk niets van hem aan, dat hij daar zit.
Ook de manager, die volgens mij toch ook dergelijke dingen in de gaten moet houden zit nu in haar kantoor te shoppen met Sasha en Bern
maak er maar 5 maanden vanquote:Op zondag 7 mei 2023 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erik is 14 dagen geleden al begonnen met zijn letterbord plakken en schilderen...
Voor de loodsbewoners is dat toch niet genoeg, die moet je dan met het bord om de oren slaan willen ze het snappenquote:Op zondag 7 mei 2023 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erik is 14 dagen geleden al begonnen met zijn letterbord plakken en schilderen...
Als niemand aandacht eraan schenkt kan hij niet anders. Wanneer het Isaac of een Jeff was geweest, was de presentatie al begonnen. Dat is het verschilquote:Op zondag 7 mei 2023 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
En weer naar binnen... precies wat Erik in zijn hoofd had...
[ afbeelding ]
whahahahaha sorry lig hier in een deuk, ik las het begin van je zin en dacht: waarom moeten we hier nou speciaal rekening met Dotteke houden??????quote:Op zondag 7 mei 2023 15:43 schreef Dotteke het volgende:
Fijn dat er rekening gehouden wordt met mij, de hele dag al bezig opbouwen en afbreken zegt Erik
Kijk komt dat goed uitquote:Op zondag 7 mei 2023 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
En weer naar binnen... precies wat Erik in zijn hoofd had...
[ afbeelding ]
Je was niet de enigequote:Op zondag 7 mei 2023 15:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
whahahahaha sorry lig hier in een deuk, ik las het begin van je zin en dacht: waarom moeten we hier nou speciaal rekening met Dotteke houden??????
(oke toen las ik de rest)
Hij zal moeten leren dat hij feller voor zichzelf moet opkomen. Wijze les die hij hieruit kan trekken.quote:Op zondag 7 mei 2023 15:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als niemand aandacht eraan schenkt kan hij niet anders. Wanneer het Isaac of een Jeff was geweest, was de presentatie al begonnen. Dat is het verschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |