Daar zit zeker wat in.quote:Op zondag 7 mei 2023 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om diverse redenen denk ik, ze willen haal niet op d'r bek laten gaan en ze willen graag een vinger in de pap houden.
Ik denk dat laatste, niet van Wendy maar wel van Babettequote:Op zondag 7 mei 2023 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om diverse redenen denk ik, ze willen haal niet op d'r bek laten gaan en ze willen graag een vinger in de pap houden.
Ja ik schoot ook in de lachquote:Op zondag 7 mei 2023 11:21 schreef Monique___ het volgende:
brabbel: voel je je nu wat beter? dadelijk lekker wimpertjes plakken
Dat zegt ze toch net ook, Ik heb Wendy om advies gevraagdquote:Op zondag 7 mei 2023 11:20 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
En dan zeggen dat ze Wendy erbij halen terwijl ze niks heeft gedaan.
Ehhh Zoe je hebt zelf heel hard verkondigd dat Wendy jou advies heeft gegeven.
Zoe die wil dat iedereen hun eigen gedrag moet aanpassen.
Die mag dit niet die mag dat niet, het moet allemaal zoals zij het wil.
Mogguhquote:
Bep stuurt er wel op aanquote:Op zondag 7 mei 2023 11:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mogguh
Ja hoor, het wordt wéér zo'n dag, Zoë zet alweer een 'stemmetje' op, ze is zielig he, slachtoffer.
Gelukkig voelt ze zich nu wel wat beter....
Babette zegt dat ze vandaag worstjes gaan eten, Zoë weet niet hoe laat (ja ze heeft het natuurlijk gisteren zo druk gehad, de hele dag een 'hok vol', alleen maar beneden geweest om te eten en te toiletteren he![]()
Weer een reden om 'ze' even te mailen
Héél logisch, hij zei zelfs nog tegen Zoë waarom hij dit wilde... maar ja, de boodschap kwam natuurlijk niet overquote:
Het domste wat ze gedaan hebben is haar überhaupt als manager te kiezenquote:Op zondag 7 mei 2023 11:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar zit zeker wat in.
Maar dit helpt niet.
Continue die uitvluchten en ze komt er mee weg.
Bep hoor ik wel hierop aansturen nu, maar het werkt niet (tot nu toe dan)
Ik vind sowieso dat zij het gedrag van Zoe, erg kinderlijk, maar blijven goedpraten. Als je dat kind wat harder aanpakt zul je zien dat ze daar veel van kan leren en niet steeds jankend bij anderen aan hoeft te kloppen. Ook moet ze eens leren dat mensen, zoals Ice b.v., haar niet steeds overruled en moet ze leren haar zinnen eens af te maken i.p.v. die halve zinnen die niets duidelijk maken.quote:Op zondag 7 mei 2023 11:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik begrijp het echt niet.
En in de steek laten hoeft ook niet.
Maar stop met het voeren van dit gedrag.
Bep doet nu wel een poging.
Wimpertje plakken is voor Zoe wat een snoepje voor een kleuter isquote:Op zondag 7 mei 2023 11:21 schreef Ebinas het volgende:
Bep probeert aan te sturen op weer door gaan en ook plezier hebben.
Ze sluit af met "ga lekker wimpertje plakken"
![]()
Het was wel goed bedoeld, maar toch
quote:Op zondag 7 mei 2023 11:24 schreef Flow3r het volgende:
ze hebben het vannacht om 4 uur nog gezellig gehad en zelfs Eunice is mee naar de rokersplek gegaan ?
niks van gezien natuurlijk
hahaha goed gezegdquote:Op zondag 7 mei 2023 11:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wimpertje plakken is voor Zoe wat een snoepje voor een kleuter is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |