Wie pest ze dan?quote:Op zondag 7 mei 2023 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik twijfel wel eens aan haar pest verhaal, denk soms dat zij de pester was. Als je gepest bent, dan weet je hoe het voelt en ga je niet ineens zelf pesten. Of zie ik dat verkeerd?
Wat wil je hiermee eigenlijk bereiken? Je wilt toch spectaculaire televisie? Of zijn er telkens lynchpartijen bezig?quote:Op zondag 7 mei 2023 00:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
de regie wacht er ook op, kunnen ze de dag afsluiten met 2 slaapstreams
Ik heb er geen ervaring mee.. Bene heel vroeger ook gepest door de meiden uit mijn klas, maar de jongens namen het voor mij op, daardoor is het vrij snel gestopt. Heb zelf ook nooit gepest.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
gbeurt best vaak mensen die gepest zijn die zelf de pester worden
ben geen pesterquote:Op zondag 7 mei 2023 00:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee.. Bene heel vroeger ook gepest door de meiden uit mijn klas, maar de jongens namen het voor mij op, daardoor is het vrij snel gestopt. Heb zelf ook nooit gepest.
Kan dat gekreun van Eunice niet vervangen worden door de mensen die lol hebben?
misschien worden die nu aangebrokenquote:Op zondag 7 mei 2023 00:38 schreef Silves het volgende:
En blijft het gewoon raar vinden, dat Bep haar 2 kratjes er zijn, maar niet worden uitgegeven..het zal toch niet dat dit allemaal in scene is gezet...![]()
![]()
![]()
Tuurlijk is in scene gezet....Je stream loopt achter...quote:Op zondag 7 mei 2023 00:38 schreef Silves het volgende:
En blijft het gewoon raar vinden, dat Bep haar 2 kratjes er zijn, maar niet worden uitgegeven..het zal toch niet dat dit allemaal in scene is gezet...![]()
![]()
![]()
ik mag toch hopen zonder Zoequote:Op zondag 7 mei 2023 00:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
die zitten gezel buiten te mutsen met een biertje
Zijn die 2e x 6 flessen Proseco van haar al op.. die kwamen dinsdag binnen volgens mij en ze zijn er toen niet aan begonnen volgens mij ...quote:Op zondag 7 mei 2023 00:38 schreef Silves het volgende:
![]()
![]()
Die streams zijn pure provocatie richting de streamkijkersquote:Op zondag 7 mei 2023 00:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik denk dat geen aandacht voor haar al een groot punt wasquote:Op zondag 7 mei 2023 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik twijfel wel eens aan haar pest verhaal, denk soms dat zij de pester was. Als je gepest bent, dan weet je hoe het voelt en ga je niet ineens zelf pesten. Of zie ik dat verkeerd?
Kan ik me niet voorstellen, dat Jw niet nu vooraan staat..En Erik zitten klagen dat Babs niet aan hem denkt met een fles Rivella of crodino..quote:
gewoon die whiskey van Jappiequote:Op zondag 7 mei 2023 00:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
of haar lekker een paar biertjes geven
Al weer !?? zei ik 2 uur geleden ook alquote:Op zondag 7 mei 2023 00:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
1 glas is genoeg voor haar. Ik hoop dat ze eenquote:
Ik ook . ik hoor het wel als er nog wat spannends gebeurtquote:
of ontslag aanbieden, handdoek in de ring gooienquote:Op zondag 7 mei 2023 00:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe kan beter kantooruren gaan aanhouden
Nee joh gewoon een fles ranja heeft ze verdiend..die ze alleen boven mag opdrinken..ze is nogal sfeerbepalend, dus klote streams dan.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
of haar lekker een paar biertjes geven
Krijgen we dan een interim op die plek?quote:Op zondag 7 mei 2023 00:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
of ontslag aanbieden, handdoek in de ring gooien
En heeft diegene dan een vrijstelling?quote:Op zondag 7 mei 2023 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Boeit me niet, als zij maar niet meer 24/7 in beeld is
Nee, of... denk dat ze daar over moeten stemmen, ik ga denk ik op rood dan. Jij?quote:
Ik mag het hopen..want dat getrut over drank en sig. Wat over die producten van ice en marcio qua proteïne en spelen pingpong biljart drumstelquote:Op zondag 7 mei 2023 00:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan krijg je weer een andere nobody op de streamquote:Op zondag 7 mei 2023 00:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dacht dat JW moest piesen, ga en ga je nest in, wij willen de anderen zien
of dat haar ouders de tijd rijp vinden om haar tegen zichzelf te beschermen en er een zwarte brief voor haar komtquote:Op zondag 7 mei 2023 00:48 schreef chufi het volgende:
Zoe kan natuurlijk ook gewoon haar 24 uur aanvragen en gaan ....
Niet te zienquote:Op zondag 7 mei 2023 00:49 schreef Flow3r het volgende:
van wie is die voet met die slipper op de achtergrond ? Rupie?
[ afbeelding ]
Degene die vaak met zijn benen over elkaar in een stoel zit is Jeffrey..... *kijkt rond en ziet Zoë niet* oh jee uitkijken wat ik zeg voordat hij weer ergens de schuld van krijgtquote:Op zondag 7 mei 2023 00:49 schreef Flow3r het volgende:
van wie is die voet met die slipper op de achtergrond ? Rupie?
[ afbeelding ]
Gepest worden lijkt mij vreselijk.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar die heeft volgens mij geen badslippers Ik dacht teenslippers, maar zou kunnen dat je gelijk hebtquote:Op zondag 7 mei 2023 00:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Degene die vaak met zijn benen over elkaar in een stoel zit is Jeffrey..... *kijkt rond en ziet Zoë niet* oh jee uitkijken wat ik zeg voordat hij weer ergens de schuld van krijgt
ja dat klopt, hij heeft teenslippers.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar die heeft volgens mij geen badslippers Ik dacht teenslippers, maar zou kunnen dat je gelijk hebt
En ze mag niet drinken van ICE .....quote:Op zondag 7 mei 2023 00:59 schreef xsaskiax het volgende:
Toch denk ik dat een van de grootste teleurstellingen tot nu toe voor Zoë zal zijn dat ze gehoopt/verwacht had dat ze met Wendy, Babette en Isaac gezellig in het kantoor zou gaan zitten in de avond.
Ze wist natuurlijk van de gezellige avonden van Wendy, Babette en Jeffrey....tja en nu zitten die misschien wel ergens anders zonder haar...... (een aanname, maar zou echt wel kunnen)
Ze is toch volwassen, vindt ze zelf, dan moet ze ook gewoon met gezond verstand een drankje kunnen doen. Isaac is haar vader niet.quote:
GJ waarschuwde haar ook keer op keer. Zoë is iemand die geen maat kan houden (dat heeft ze zelf al zo vaak aangegeven, dat ze dronk om het drinken, zo snel mogelijk tanken)quote:Op zondag 7 mei 2023 01:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze is toch volwassen, vindt ze zelf, dan moet ze ook gewoon met gezond verstand een drankje kunnen doen. Isaac is haar vader niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |