@indiaantje89 weet dit beter geloof ik.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb je een link? Ik kan het niet vinden
Nice! Even wat op de officiele aankondiging. Lijkt me leuk om ze een keer live te zienquote:Op zondag 7 mei 2023 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Staat op festileaks forum. Een van de leden daar werkt bij 013, geloof ik. Sommige concertaankondigingen vind je daar als eerst.
Wel eens, geloof ikquote:Op zondag 7 mei 2023 00:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat wel eens eerder voorgekomen?
Wat een unieke editie was dit toch. Cyprus geeft Griekenland 12 punten, Frankrijk laat de Eiffeltoren zien. Dat gaat dit jaar natuurlijk nooit gebeurenquote:Op zondag 7 mei 2023 00:25 schreef Sableheart het volgende:
Hebben we die toren achter haar wel eens eerder gezien?
Het staat je vrij om die te maken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:10 schreef BillDauterive het volgende:
@:Cyan9 waar is het topic voor de lekkerste deelnemers van dit jaar?
Wist je dat ik nog nooit een topic heb aangemaakt op FOK? Ik heb wel eens een nieuw deel geopend, maar daar bleef het ook bij. De rest vind ik wat engquote:
JAAAA!! Ik moest haar naam opzoeken, maar dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:36 schreef Sableheart het volgende:
Ik dacht even Linda Woodruff te horen. Wat betekent dat die best een goed Engels accent neerzette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |