Zoe is jaloers op iedereen die een betere band met iemand heeft dan zijquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:20 schreef Varen het volgende:
Er is vannacht iets gebeurd?
Kan het zijn dat Zoë jaloers is op de band tussen Isaac en Jeffrey?
Ik heb dit gemist….quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:20 schreef mootie het volgende:
Vannacht keihard uitgescholden door Jeff? Ice kwam er voor uit bed?
En de band tussen Babette Wendy en Jeffrey enzquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:20 schreef Varen het volgende:
Er is vannacht iets gebeurd?
Kan het zijn dat Zoë jaloers is op de band tussen Isaac en Jeffrey?
Babs zat erbijquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En wat moet ik mij daar precies bij voorstellen?
Babette zit er al lang nier meer.....quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs zat erbij
en dan kan zoe niet liegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Of er opzichtig mee flirten en haar het idee geven dat ze 'haar mannetje' isquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een held is Isaac. Stoer doen tegen een meid van 22.
Dat dus en daarom wilde Ice Babs erbij, nu kan ze weer het verhaal 180graden draaienquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs zat erbij
en dan kan zoe niet liegen
We volgen de streams, daarom ook mijn reactie naar jou toe. We vervuilen nu al 15min de cos met een totaal zinloze discussie. Zoe verdiend gewoon een kans en word dwars gezeten door een paar erg stoere jongens. Ze kunnen trots op hun gedrag zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn advies : kijk gewoon de streams en dan lees wat er wordt gezegd ipv oordelen
Dat Zoe zelf ook, en op een hele ongezonde manier en compleet voorbij gaan aan het feit dat hij een gezin en vriendin heeftquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Of er opzichtig mee flirten en haar het idee geven dat ze 'haar mannetje' is
Laat gaan joh..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We volgen de streams, daarom ook mijn reactie naar jou toe. We vervuilen nu al 15min de cos met een totaal zinloze discussie. Zoe verdiend gewoon een kans en word dwars gezeten door een paar erg stoere jongens. Ze kunnen trots op hun gedrag zijn.
Totaal onnodig ookquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:21 schreef mootie het volgende:
Hoe dan ook, ik vind het niet fraai hoe ice tekeer ging net, niet nodig.
Nope niet met Jeffrey gepraat.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Na alles gelezen te hebben, vraagje.
Heeft Zoe al met Jeff gesproken of alleen over Jeff?
Managen is gewoon niet echt iets voor Zoe , en dat wisten ze allemaal ,dus ook een beetje hun eigen schuldquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:27 schreef humpty het volgende:
Man man wat een trien is het en iedereen roept steeds er moet iemand haar
eens de waarheid zeggen en nu doet Isaac dat en is het ook niet goed
Moet zijn stem misschien niet zo verheffen maar rustig met haar pratem
helpt ook niet...zemogen haar van mij nog wel veel harder aanpakken
Vergeet niet dat FEBO er lustig op los censureert dus dat wij het niet hebben gezien zegt helemaal niksquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:20 schreef mootie het volgende:
Vannacht keihard uitgescholden door Jeff? Ice kwam er voor uit bed?
Jeffrey had dingen van zijn boodschappenbestellijst weggestreept, zodat er geld was voor 1 of 2 kratjes bier.... zij heeft ze later van de lijst gehaald en daar was hij kwaad over.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nope niet met Jeffrey gepraat.
En ik hoor nu net dat alles over 5¤ gaat 😂😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |