Goede managers delegeren.....quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:14 schreef xsaskiax het volgende:
Goh er moet iets uitgerekend worden...... Zoë probeert het op de rekenmachine maar dat lukt (natuurlijk) niet..... ze geeft hem maar aan Rupert (weer haar werk door een ander laten doen, daar gaan we weer)
Smaken verschillen...ik vind ze alle twee niets aanquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:15 schreef Clasientje het volgende:
Na Isaac is Bern ook een lekkerding alleen hij is saai geworden door die Sasha hij heeft een heel ander type vrouw nodig.
Ga je dan niet juist fouten maken?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:17 schreef engine het volgende:
Voor Bern is het nu ook een persoonlijke missie om Jeff er eerder uit te krijgen
Ja dat kan🙂quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:18 schreef humpty het volgende:
[..]
Smaken verschillen...ik vind ze alle twee niets aan
Jeff heeft die missie zelf andersom net zo dus het is afwachten wie de eerste blunder maakt. Voorlopig maakt vooral Jeff problemen met zijn huisgenotenquote:
En daarbij een verrot karakter...Kapsones en een enorm grote bek maakt niemand aantrekkelijkquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:25 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ja dat kan🙂
Zoals Jeffrey vind ik weer helemaal niks hij heeft zo'n ratte kop bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |