Tudor is toch wel een typisch gevalletje van minachting voor de wielerfan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:50 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.giroditalia.it/en/livehub/
Volgens mij is dit de enige beschikbare vorm van live timing, echt lachwekkend. TUDOR, neuk je moeder.
Wat zou je aan live timing in het wielrennen nog meer moeten hebben dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het juist wel charme hebben, alleen uit te kunnen gaan van tussenpunten.
Alleen worden de tussentijden niet (of veel later) weergegeven.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het juist wel charme hebben, alleen uit te kunnen gaan van tussenpunten.
Ik weet niet of jullie wel eens schaatsen kijken (ga uit van niet), maar daar hebben ze op een gegeven moment een virtuele lijn geļntroduceerd zodat je op elk moment weet wie de toch al saaie wedstrijd gaat winnen.
Van de Giro.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:19 schreef Slobeend het volgende:
Haalt Steef zijn info van de Giro site of heeft 'ie z'n eigen livetiming?
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat zou je aan live timing in het wielrennen nog meer moeten hebben dan eigenlijk?
Ah ok, ik dacht dat het ging over live timing op elke plek in de tijdrit, my badquote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:16 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Alleen worden de tussentijden niet (of veel later) weergegeven.
Heel matig voor zijn doen. Die lijkt weer niet met al te goede benen cq motivatie aan de start te staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |