moedervlekjes ?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heeft Babs voor een doedels op dr rug
Ik kan van het begin af aan al geen hoogte krijgen van dat meisje, maar ze zou inderdaad zo geslepen kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ze is heel geslepen, let maar eens op hoe vaak ze bij een groepje komt staan tijdens een gesprek of als er iets speelt. Ze is er als de kippen bij om te schinen. En lief en aardig met iedereen, zodat ze niet op haar stemmen.
Nahquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook af, ben eerder geneigd om te denken dat Mirthe zoiets uit naïviteit vertelt, maar misschien is het wel een wolf in schaapskleren.
Ik zat gisteravond hele even zonder beeld, maar met geluid en toen was ze ook net een Benquote:
Mirthe toonde totaal geen interesse in Eunice haar reactie, reageerde er niet op.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ze dit vertelt Eunice te kwetsen. Ze vertelt het gewoon hoe het is gebeurt denk ik
En het is dan aan eunice om hier overdreven op te reageren of om het lachend af te doen lijkt mij.
Zat ik net te denken ! Dadelijk vallen die plukjes er uit 😜quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Moet die verf niet een keer uitgespoeld worden?
Zal haar goed doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Babette wil een fles wodka bestellen, wel een literfles.
Lijkt me leukquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zat ik net te denken ! Dadelijk vallen die plukjes er uit 😜
Hysterische taferelenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zat ik net te denken ! Dadelijk vallen die plukjes er uit 😜
Ik heb beeld van Jeff zijn banjerpoedelhaar op het tafelvoetbalveldquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:46 schreef mootie het volgende:
Ik heb beeld van Bep met kort haar en een kuif. Cannot unsee.
Het verbaast me niets want JW is een ouwe viespeuk en al helemaal met alcohol. Maar in plaats van bij een ander te gaan lopen klagen deel je beter een knietje uit waarna ie een paar dagen met een hoog stemmetje praat. Of zeg ik nu iets raars?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:18 schreef Inka het volgende:
Mirthe vertelde net dat JW gisteren een klapje op haar achterwerk had gegeven. En dat hij dat al vaker deed, ook bij Babette. Eunice helemaal in twijfel over gisteren. Zegt Mirthe dat ze zelf ook vaak op verkeerde mannen viel. Denk dat Eunice zich ineens niet meer speciaal voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |