SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ze hadden eigenlijk meteen een van de twee broers moeten wegstemmen. Die hebben toch een bondje waar anderen niet tussen komen, ze zullen elkaar altijd steunen.quote:Op maandag 8 mei 2023 07:33 schreef byah het volgende:
Die broers
kap gewoon met bekenden van elkaar in deze serie te zetten. Verder dat constante gejank dat iedereen tegen hen is
Snel vergeten en nooit meer op tv aub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat dat lastig is bij BN'ers/influencers. Het is al snel incrowd in dit kikkerlandje.quote:Op maandag 8 mei 2023 07:33 schreef byah het volgende:
Die broers
kap gewoon met bekenden van elkaar in deze serie te zetten. Verder dat constante gejank dat iedereen tegen hen is
Het kan soms ook leuk uitwerken, in de Expeditie hebben ze het ook gedaan (Rene van Merrs en Britte Lagcher). Mensen die elkaar heel goed kenden terwijl niemand dit wist. Dat zorgde voor een hele leuke dynamiek vond ik zelf.quote:Op maandag 8 mei 2023 07:33 schreef byah het volgende:
Die broers
Volgend seizoen is met onbekenden, dus dat is een verademing. Sowieso is dat 1 van de redenen waarom de Mol België zoveel beter is, onbekenden.quote:Op maandag 8 mei 2023 10:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Denk dat dat lastig is bij BN'ers/influencers. Het is al snel incrowd in dit kikkerlandje.
Ja dat is ook met bekenden, geloof ik.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:40 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Volgend seizoen is met onbekenden, dus dat is een verademing. Sowieso is dat 1 van de redenen waarom de Mol België zoveel beter is, onbekenden.
Hoop dat er nu eindelijk eens naar het publiek geluisterd wordt. Programma's als de Verraders, ER, WIDM, e.d. met onbekenden. Vele malen leuker en spannender.
Die nieuwe serie die nu op vrijdag komt, "Onbekend" of iets?, is ook met onbekenden toch?
Nou, dit vind ik echt onzin. Het is een spel over verraad nota bene. Hij hoeft toch niet bewust te gaan verliezen, omdat hij de broertjes in een eerder stadium zijn woord had gegeven? Nee, dat kun je hem in een televisiespel niet aanrekenen, vind ik. Dat hadden mensen óók onwaarachtig gevonden, dat je weet wie de verraders zijn, maar dat je om een belofte maar anders stemt.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:39 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het kan soms ook leuk uitwerken, in de Expeditie hebben ze het ook gedaan (Rene van Merrs en Britte Lagcher). Mensen die elkaar heel goed kenden terwijl niemand dit wist. Dat zorgde voor een hele leuke dynamiek vond ik zelf.
Maar 2 broers zoals nu zou ik nooit kiezen in een spel als de Verraders. Het lag sowieso veel te veel voor de hand dat 1 van de 2 een Verrader zou worden.
Al met al was het best een vermakelijk seizoen. Hoogtepunten natuurlijk Selma en Jan, maar boven alles Nathan. Noor en Billy hebben het prima gespeeld, ondanks dat ik het wel wat laf vond.
De grootste verliezer is voor mij Chahid. We hebben nu allemaal kunnen zien wat een woord waard is bij hem en dan zullen we het nog maar niet hebben over hoe hij zich gedraagt als een camera uit gaat. Vond het wel een sympathieke gast, maar gigantisch van zijn voetstuk gevallen hier.
Dat eerste is onzin, want je ziet hem een spel spelen. Da's niet hetzelfde als in het echte leven. Want anders zou je een verrader in t echte leven volgens die logica dus ook nooit meer kunnen vertrouwen. Bovendien zijn bondjes niet voor het leven, zeker niet als je er achter komt dat dat met een verrader is.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:39 schreef GereDathan het volgende:
De grootste verliezer is voor mij Chahid. We hebben nu allemaal kunnen zien wat een woord waard is bij hem en dan zullen we het nog maar niet hebben over hoe hij zich gedraagt als een camera uit gaat. Vond het wel een sympathieke gast, maar gigantisch van zijn voetstuk gevallen hier.
Er was een filmpje (oké, dus toch on camera), waarop hij dacht dat er níet werd gefilmd en waarop hij zijn kind uitschold voor kankerkind. Dus dan ben je wel een asociaaltje, in elk geval.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat eerste is onzin, want je ziet hem een spel spelen. Da's niet hetzelfde als in het echte leven. Want anders zou je een verrader in t echte leven volgens die logica dus ook nooit meer kunnen vertrouwen. Bovendien zijn bondjes niet voor het leven, zeker niet als je er achter komt dat dat met een verrader is.
En dat 2e, off-camera, dat weten we niet. Dus daar kun je niet over oordelen.
Typsche twitter-reactie dus. Een mening over een persoon hebben, o.b.v. een TV programma wat een spel is, terwijl je de persoon dus totaal niet kent. Is een beetje hetzelfde als een acteur aanvallen o.b.v. de rol die hij heeft gespeeld in een serie. Staat los van elkaar.
Typisch domme-reactie dus. Er is gewoon een filmpje van beschikbaar waarop je hem zijn kind voor kankerkind hoort uitmaken. Dan heb je voor mij afgedaan en ga ik je nooit meer aardig vinden.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat 2e, off-camera, dat weten we niet. Dus daar kun je niet over oordelen.
Typsche twitter-reactie dus. Een mening over een persoon hebben, o.b.v. een TV programma wat een spel is, terwijl je de persoon dus totaal niet kent. Is een beetje hetzelfde als een acteur aanvallen o.b.v. de rol die hij heeft gespeeld in een serie. Staat los van elkaar.
Wat heeft dat in godsnaam met de Verraders te maken?quote:Op maandag 8 mei 2023 13:31 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Typisch domme-reactie dus. Er is gewoon een filmpje van beschikbaar waarop je hem zijn kind voor kankerkind hoort uitmaken. Dan heb je voor mij afgedaan en ga ik je nooit meer aardig vinden.
Met die redenering zou je ook prima kunnen stellen dat Adolf Hitler een prima vent was.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heeft dat in godsnaam met de Verraders te maken?
Niets. Dus dat volg ik dan ook niet.
Dan moet je dat als een vent voor de ronde tafel afronden. Voor mij zijn afspraken heiligquote:Op maandag 8 mei 2023 13:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, dit vind ik echt onzin. Het is een spel over verraad nota bene. Hij hoeft toch niet bewust te gaan verliezen, omdat hij de broertjes in een eerder stadium zijn woord had gegeven? Nee, dat kun je hem in een televisiespel niet aanrekenen, vind ik. Dat hadden mensen óók onwaarachtig gevonden, dat je weet wie de verraders zijn, maar dat je om een belofte maar anders stemt.
Vanuit een spel show welllicht wel ja.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:21 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Met die redenering zou je ook prima kunnen stellen dat Adolf Hitler een prima vent was.
Het is een spel!quote:Op maandag 8 mei 2023 14:22 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dan moet je dat als een vent voor de ronde tafel afronden. Voor mij zijn afspraken heilig
Oh sorry, was even vergeten dat we hier geen kritiek mogen hebben.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is een spel!
Liegen en bedriegen is zo ongeveer de rode draad van het concept.
Echt hoor, doe niet zo moeilijk.
Ditquote:Op maandag 8 mei 2023 16:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de broers al vanaf het eerste moment met 0-1 achter stonden bij me vanwege de hemeltergende kutmuziek die ze maken. Die achterstand hebben ze ook niet bepaald ingelopen qua sympathie
Mag prima, maar je kan ook verwachten dat mensne daarop HUN mening weer geven.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:40 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Oh sorry, was even vergeten dat we hier geen kritiek mogen hebben.
Nogmaal: staat los van verraders.quote:Top actie van Chahid, en ook logisch dat hij zijn kind zo behandeld. Wat een held
Bekenden én onbekendenquote:Op maandag 8 mei 2023 13:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat is ook met bekenden, geloof ik.
Ah net als bij Exp Robinson ooit, een mix.quote:
Je reageert heel kinderachtig, vind ik.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:40 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Oh sorry, was even vergeten dat we hier geen kritiek mogen hebben.
Top actie van Chahid, en ook logisch dat hij zijn kind zo behandeld. Wat een held
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |