Gisteren was nummer 248 toch? Of zijn er twee vergeten?quote:
Ah, op firstcycling staat ze al wel op 250 (uci overwinningen), bij Steef staat ze of op 248, 250, of 251, afhankelijk van welk lijstje je gebruikt.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:11 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Gisteren was nummer 248 toch? Of zijn er twee vergeten?
https://www.ad.nl/wielren(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Volgens Roxanne mede omdat ze pech had.quote:
Ze moeten op die klim of het gat dicht rijden of zorgen dat ze niet te veel pionnen kwijt raken anders heeft Demi een probleem.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgens Roxanne mede omdat ze pech had.
Maar SD Worx is toch wel zo sterk dat ze het dicht moeten kunnen rijden?
Demi moet vooral hopen op een sterke Reusser.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze moeten op die klim of het gat dicht rijden of zorgen dat ze niet te veel pionnen kwijt raken anders heeft Demi een probleem.
Die mag zich wel eens af laten zakken zou je zeggenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Demi moet vooral hopen op een sterke Reusser.
Dat zal na deze klim wel gebeuren denk ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die mag zich wel eens af laten zakken zou je zeggen
Misschien beter niet want dan waait ze er de volgende klim misschien af. Ik zou haar vooral het laatste stuk op kop laten rijden als ze er dan nog is.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zal na deze klim wel gebeuren denk ik.
Demi ging even plassen blijkbaarquote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gas geven na pech bij een ander. Daar zijn de meningen over verdeeld. Slim wel uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |