toen keek ik het nog niet..quote:
Zo beter?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh dat zei hij niet hoor![]()
Dat zei ik![]()
Maar hij had het wel kunnen zeggen
Is al vanaf het begin zo. Ik denk om te voorkomen dat er feestjes gegeven worden daar. Niet bedoeld als kamer om je af te zonderen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
toen keek ik het nog niet..
Kun jij me zeggen waarom er maar 3 in het kantoor mogen?
ja dat kun jij![]()
maar wat is de reden?
ow... is dat hetquote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:50 schreef engine het volgende:
[..]
Is al vanaf het begin zo. Ik denk om te voorkomen dat er feestjes gegeven worden daar. Niet bedoeld als kamer om je af te zonderen.
Dat is netjes naar beneden gebracht.quote:
ja goed gedaan.. niet door zowie maar ja.. maakt niet uitquote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is netjes naar beneden gebracht.
Dat laten we even buiten beschouwing.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja goed gedaan.. niet door zowie maar ja.. maakt niet uit
ze gaat toch met de eer strijkenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laten we even buiten beschouwing.
Jep gebeurd nog steeds nog wel maar denk dat het meer voor het begin was toen ze met 39 waren. Dat je niet met je eigen groepje een prive kamer hebt. Je mag er bijvoorbeeld ook geen bed in zetten.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow... is dat het![]()
maar ja.. dat doen ze alsnog.. zich daar afzonderen de hele dag..
een bed zetten? wie zou dat nou willen daarquote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:59 schreef engine het volgende:
[..]
Jep gebeurd nog steeds nog wel maar denk dat het meer voor het begin was toen ze met 39 waren. Dat je niet met je eigen groepje een prive kamer hebt. Je mag er bijvoorbeeld ook geen bed in zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |