abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8409586
ik heb ong 9mnd een vriend gehad, een maand geleden ging het uit omdat zijn gevoelens sterker waren voor een ander meisje...
met dat meisje heeft hij net weken gehad (meerdere keren aan en uit) totdat het dus 1,5 week geleden definitief uit was..nouja iig mijn ex wil haar totaal niet meer terug...
Sinds het uit is praat ik heel veel met hem en hebben we hele sirieuse gesprekken, maar ook gewone ouwehoer gesprekken...
zondag vertelde hij me dat hij me heel erg mist en het nog een x met me wil proberen, ik wil dat ook...alleen veel mensen om mij heen (die hem overigens niet goed kennen) vinden dat dom van mij...omdat ze denken dat hij over een tijdje weer het zelfde doet...
De mensen die hem ook kennen die zeggen dat er niet veel over alleen dat ik wel goed moet oppassen...

owja even een stukje over de tijd dat we hadden.
Ik heb dus iets minder als 9mnd met hem gehad...maar die maand ervoor al wel steeds zoenen en heel veel dingen samen doen...om te kijken of we elkaar wel echt leuk vonden, wij zijn allebei mensen die niet zomaar met iedereen nemen en heel zeker willen zijn dat het echt lang goed gaat...
in die tijd hebben wij eigenlijk nooit ruzie gehad, ja heel soms over van die kleine dingetjes...

wat zouden jullie doen als jullie in mijn situatie zaten??

pi_8409637
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:17 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik heb ong 9mnd een vriend gehad, een maand geleden ging het uit omdat zijn gevoelens sterker waren voor een ander meisje...
met dat meisje heeft hij net weken gehad (meerdere keren aan en uit) totdat het dus 1,5 week geleden definitief uit was..nouja iig mijn ex wil haar totaal niet meer terug...
Sinds het uit is praat ik heel veel met hem en hebben we hele sirieuse gesprekken, maar ook gewone ouwehoer gesprekken...
zondag vertelde hij me dat hij me heel erg mist en het nog een x met me wil proberen, ik wil dat ook...alleen veel mensen om mij heen (die hem overigens niet goed kennen) vinden dat dom van mij...omdat ze denken dat hij over een tijdje weer het zelfde doet...
De mensen die hem ook kennen die zeggen dat er niet veel over alleen dat ik wel goed moet oppassen...

Ik heb dus iets minder als 9mnd met hem gehad...maar die maand ervoor al wel steeds zoenen en heel veel dingen samen doen...om te kijken of we elkaar wel echt leuk vonden, wij zijn allebei mensen die niet zomaar met iedereen nemen en heel zeker willen zijn dat het echt lang goed gaat...
in die tijd hebben wij eigenlijk nooit ruzie gehad, ja heel soms over van die kleine dingetjes...

Gewoon van je eigen gevoel uitgaan, ilse. Niet naar anderen luisteren, als hun over jouw oordelen vanwege hem, moet je is na gaan denken of hun wel het woord "vriend/vriendin" waard zijn
Lambo of Rekt
pi_8409651
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:17 schreef Ilsjuhh het volgende:

Lekker verder rondkijken op deze aardkloot, lopen genoeg mensen rond
En dat je "om te kijken of we elkaar wel echt leuk vonden, wij zijn allebei mensen die niet zomaar met iedereen nemen en heel zeker willen zijn dat het echt lang goed gaat...".......
Sorry hoor, maar hier MOET ik gewoon op reageren en zeggen dat dit bullshit is, je kunt toch nooit weten of een relatie lang uit te houden is?
  dinsdag 11 februari 2003 @ 13:20:51 #4
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8409668
hij heeft iig wel z'n lesje geleerd.....
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8409677
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:20 schreef moredragons het volgende:

[..]

Lekker verder rondkijken op deze aardkloot, lopen genoeg mensen rond
En dat je "om te kijken of we elkaar wel echt leuk vonden, wij zijn allebei mensen die niet zomaar met iedereen nemen en heel zeker willen zijn dat het echt lang goed gaat...".......
Sorry hoor, maar hier MOET ik gewoon op reageren en zeggen dat dit bullshit is, je kunt toch nooit weten of een relatie lang uit te houden is?

zo bedoelde ik t niet...maar wij zijn geen mensen die zomaar met iedereen nemen om het "verkering" hebben...
pi_8409690
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:21 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

zo bedoelde ik t niet...maar wij zijn geen mensen die zomaar met iedereen nemen om het "verkering" hebben...

en wat is het verschil met wat ik zeg
pi_8409697
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:21 schreef moredragons het volgende:

[..]

laat maar
pi_8409715
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:22 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

laat maar

Als je niet geholpen WIL worden moet je ook geen topic openen
Ik zeg het niet om je pesten ofzo, ik vraag me alleen af hoever je komt met zo'n instelling

nofi

pi_8409747
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:22 schreef moredragons het volgende:

[..]

Als je niet geholpen WIL worden moet je ook geen topic openen
Ik zeg het niet om je pesten ofzo, ik vraag me alleen af hoever je komt met zo'n instelling

nofi

ik begrijp je ook wel....maar je lulde me gewoon beetje uit..
pi_8409783
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:23 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

ik begrijp je ook wel....maar je lulde me gewoon beetje uit..

Moraal van mijn verhaal, kloot gewoon lekker aan met die vriend van je, kijk waar het schip strandt, mits je hart dit ook ingeeft
pi_8409793
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:21 schreef moredragons het volgende:

[..]

Lijkt me redelijk duidelijk eigenlijk.

En ilsjuh, als je denkt dat het geluk groter is dan de pijn die je mogelijk ooit weer oploopt (en die je al opgelopen hebt denk ik), dan moet je er gewoon voor gaan.

pi_8409796
Ik wil ook wel zo'n vriendin die ik kan dumpen als ik even vlinders in mijn buik krijg van een ander en als het niks wordt met die ander gewoon weer kan terugkrijgen.

Wat ik bedoel te zeggen is dat je je niet moet laten gebruiken.

Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  † In Memoriam † dinsdag 11 februari 2003 @ 13:25:31 #13
21636 Feestkabouter
pi_8409799
en, 1 van de vele manieren om ertegenaan te kijken: hij heeft even afstand genomen van jullie relatie, iets anders geprobeerd, en heeft in die tijd toch gemerkt dat jij belangrijker voor hem bent.
wat ik ook heb begrepen: chronologisch gezien heeft hij het wel allemaal eerlijk gedaan (eerst met jou uitgemaakt, toen pas iets met die ander begonnen), hij voelde iets voor iemand anders en is daar eerlijk over geweest, hij is niet vreemdgegaan, dat is ook iets waardevols in iemand.
maar jij bent bang hem een volgende keer weer kwijt te raken, laat hem je ervan overtuigen dat zijn gevoel voor jou door de gebeurtenissen sterker is geworden, zodat hij minder snel nog eens zoiets zou doen.
en vraag hem ook wat er de volgende keer gebeurt als hij weer iemand tegenkomt met wie hij het goed kan vinden, die kans iedereen heel zijn leven lopen, iedereen moet een keer kiezen dat de persoon die hij heeft de definitieve keuze blijft, vraag hem of jij die definitieve keuze voor hem blijft.
pi_8409833
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:25 schreef Roonaan het volgende:

[..]

Lijkt me redelijk duidelijk eigenlijk.

En ilsjuh, als je denkt dat het geluk groter is dan de pijn die je mogelijk ooit weer oploopt (en die je al opgelopen hebt denk ik), dan moet je er gewoon voor gaan.

Als je het zelf niet kunt uitleggen moet je ook geen suggestieve opmerkingen plaatsen
pi_8409888
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:26 schreef moredragons het volgende:

[..]

Als je het zelf niet kunt uitleggen moet je ook geen suggestieve opmerkingen plaatsen

Ging er verder niet op in.

Verkering vanwege verkering ga je uit van mening van derden, verkering niet nemen omdat die mogelijk niet lang genoeg standhoud, gaat uit van jezelf. Leek mij een duidelijk verschil.

[Dit bericht is gewijzigd door Roonaan op 11-02-2003 13:28]

pi_8409890
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:25 schreef Feestkabouter het volgende:
en, 1 van de vele manieren om ertegenaan te kijken: hij heeft even afstand genomen van jullie relatie, iets anders geprobeerd, en heeft in die tijd toch gemerkt dat jij belangrijker voor hem bent.
wat ik ook heb begrepen: chronologisch gezien heeft hij het wel allemaal eerlijk gedaan (eerst met jou uitgemaakt, toen pas iets met die ander begonnen), hij voelde iets voor iemand anders en is daar eerlijk over geweest, hij is niet vreemdgegaan, dat is ook iets waardevols in iemand.
maar jij bent bang hem een volgende keer weer kwijt te raken, laat hem je ervan overtuigen dat zijn gevoel voor jou door de gebeurtenissen sterker is geworden, zodat hij minder snel nog eens zoiets zou doen.
en vraag hem ook wat er de volgende keer gebeurt als hij weer iemand tegenkomt met wie hij het goed kan vinden, die kans iedereen heel zijn leven lopen, iedereen moet een keer kiezen dat de persoon die hij heeft de definitieve keuze blijft, vraag hem of jij die definitieve keuze voor hem blijft.
http://forum.fok.nl/showtopic.php/262141
pi_8409910
Ik zou het niet doen, als hij het 1 x doet..komt er ongetwijfeld ook een 2e x.
pi_8409911
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:25 schreef Feestkabouter het volgende:
hij heeft het idd eerst uitgemaakt...
en hij is al heel druk bezig mij te overtuigen van hoe gek hij op me is...
hij heeft me de laatste paar dagen vaak verteld dat hij er heel spijt van heeft...en dat hij nu echt zeker weet dat ik de gene ben die bij hem hoort...
pi_8409930
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:29 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

hij heeft het idd eerst uitgemaakt...
en hij is al heel druk bezig mij te overtuigen van hoe gek hij op me is...
hij heeft me de laatste paar dagen vaak verteld dat hij er heel spijt van heeft...en dat hij nu echt zeker weet dat ik de gene ben die bij hem hoort...

En wat nu als hij niet liegt? Wat als dit idd waar is?
Hij heeft eerst toch ook niet gelogen, heeft aangegeven dat ie meer voelde voor een ander meisje?
pi_8409974
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:30 schreef moredragons het volgende:

[..]

En wat nu als hij niet liegt? Wat als dit idd waar is?
Hij heeft eerst toch ook niet gelogen, heeft aangegeven dat ie meer voelde voor een ander meisje?

nee daarom geloof ik m ook...alleen mensen om mij heen dus niet...
maar ik wou gewoon meer meningen horen!
  dinsdag 11 februari 2003 @ 13:33:50 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8410030
Met iemand een relatie beginen waar van de weet dat het lang werkt? Jij mischien wel. Maar hij niet. Dat heeft hij bewezen.

Ik weet niet hoe jullie waren in de 9 maanden. Maar naar wat je hier verteld heb. Zag dat er goed uit. Maar de reden dat het uit ging vind ik dan iets minder. Hij vond iemand anders leuker opeens. Dat is nu uit. En hij wil je terug. Tot dat hij weer een ander vind. en dan....... Teminste zo komt dat over op mij. Ik kan er totaal naast zitten! Maar ik maak deze reactie op basis van de indo die je hier gegeven hebt.

Wat ik je sterk kan af raden is dat je niet moet luisteren naar anderen. Jij moet samen leven met hem. En die andere niet! Laat dat even duidelijk wezen.

Waar jij over moet denken is. Waarom heeft hij de relatie gestopt?
En ben jij dan eigelijk nog wel leuk genoeg?
Ik zeg altijd maar zo. Je weet wat pas wat je mist. Als je het niet meer hebt.

Ik kan je niet een antwoord geven wat je moet doen. Alleen maar een klein schopje richting je besluit.

Sterkte er mee.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_8410044
Probeer een eigen mening te vormen zonder invloed van buitenaf... Als jij later een beslissing voor bijvoorbeeld een opleiding gaat nemen, dan zal dat ook afhangen van andere mensen.

Oftewel doe gewoon wat je hart je ingeeft, wat heb je te verliezen als je inderdaad gelooft wat ie zegt?

pi_8410102
hoe denk jij er zelf over? Ik snap wel dat je hem terug wil, maar geloof jij hem ook als hij zegt dat hij stapel dol op je is?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8410111
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:36 schreef zwaaibaai het volgende:
hoe denk jij er zelf over? Ik snap wel dat je hem terug wil, maar geloof jij hem ook als hij zegt dat hij stapel dol op je is?
lees het topic es ofzo
pi_8410123
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:34 schreef moredragons het volgende:
Probeer een eigen mening te vormen zonder invloed van buitenaf... Als jij later een beslissing voor bijvoorbeeld een opleiding gaat nemen, dan zal dat ook afhangen van andere mensen.

Oftewel doe gewoon wat je hart je ingeeft, wat heb je te verliezen als je inderdaad gelooft wat ie zegt?

dat is een hele goeie...maar kijk als je verliefd bent dan kun je nog wel eens dingen anders gaan zien dan het misschien is...
en ja die mensen die zeggen dat ik het echt niet moet doen...die horen alleen de dingen die ik niet leuk vind, als ik bv boos ben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')