Er zijn zooooooooo veeeeeeeeel topics die gewoon niet te lezen zijn in R&P... Waarom? Omdat niemand gehoord heeft van enteren enzo
Dat is toch zooooo achterlijk, ik bedoel, als je een probleem wilt delen met anderen dan wil je toch hopelijk wel dat je stuk tekst te lezen is of niet soms
Hieronder dus een paar voorbeeldjes uit de active topics van R&P
vriendje en geheimhouding
Het gaat uit..
Liefde op het eerste gezicht?!
help me, wat moet ik hiermee?
bijna 7 jaar...
Nou dan denk ik, ik wil misschien best wel wat topics lezen in R&P en zelfs nog advies geven (sporadisch doe ik dat ook) maar nodig dan mensen uit om het te lezen...
nou wat vind jij?
quote:da's leuk
Op donderdag 30 januari 2003 18:40 schreef xman het volgende:
Hoppa gewoon een brok tekst posten
zo krijg je toch geen reacties?
quote:Tja voor hetzelfde geld is R&P helemaal niet zo'n serieus forum maar gewoon een ctrl+v forum
Op donderdag 30 januari 2003 18:40 schreef xman het volgende:
Hoppa gewoon een brok tekst posten
maar serieus, kan iemand dit weerleggen ofzo, want ik wil die (nu nog in mijn ogen) dwazen begrijpen waarom ze dat doen
quote:ja volgens mij halen ze die gewoon van een of andere site af en posten ze hier
Op donderdag 30 januari 2003 18:41 schreef Eigenbehuizing.nl het volgende:[..]
da's leuk
zo krijg je toch geen reacties? [afbeelding]
quote:Bij Toutatis!
Op donderdag 30 januari 2003 18:38 schreef moredragons het volgende:
Omdat niemand gehoord heeft van enteren enzo
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 18:40 schreef _Administr8or_ het volgende:
zulke verhalen lees ik echt nooit!
Als je regel voor regel leest, wat zoiezo gebruikelijk is in de Nederlandsche taal, dan maakt het toch niet uit of er wel of geen <enters> in staan?
Je bent als mens toch wel in staat om alinea's in te schatten?
Of het er nu staat met of zonder lege regels tussen alinea's, tekst blijft tekst. Je moet net zoveel lezen, hoe dan ook. Vind je het teveel letters, dan zullen die lege regels je ook niet echt helpen lijkt mij.
Zo ja, dan ligt het m.i. toch echt aan jezelf...
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 18:56 schreef qyn het volgende:
Dit begrijp ik nu niet.Als je regel voor regel leest, wat zoiezo gebruikelijk is in de Nederlandsche taal, dan maakt het toch niet uit of er wel of geen <enters> in staan?Je bent als mens toch wel in staat om alinea's in te schatten?Of het er nu staat met of zonder lege regels tussen alinea's, tekst blijft tekst. Je moet net zoveel lezen, hoe dan ook. Vind je het teveel letters, dan zullen die lege regels je ook niet echt helpen lijkt mij.Zo ja, dan ligt het m.i. toch echt aan jezelf...
quote:LOL
Op donderdag 30 januari 2003 18:58 schreef Pushit het volgende:[..]
quote:Inderdaad het ligt aan jou
Op donderdag 30 januari 2003 18:56 schreef qyn het volgende:
Dit begrijp ik nu niet...Als je regel voor regel leest, wat zoiezo gebruikelijk is in de Nederlandsche taal, dan maakt het toch niet uit of er wel of geen <enters> in staan?
Je bent als mens toch wel in staat om alinea's in te schatten?
Of het er nu staat met of zonder lege regels tussen alinea's, tekst blijft tekst. Je moet net zoveel lezen, hoe dan ook. Vind je het teveel letters, dan zullen die lege regels je ook niet echt helpen lijkt mij.
Zo ja, dan ligt het m.i. toch echt aan jezelf...
Enneh over alinea's inschatten, hoe de neuk moet je dat doen als je het nog niet gelezen hebt? Je weet toch helemaal niet waar het over gaat?
Het geeft meer overzicht enzo als je wel entered.
Immers, waarom wordt dit vereist op scholen enzo, om netjes alinea's te maken en voor een goede layout (vreemd woord voor je? ) te zorgen?
quote:Je hebt helemaal gelijk.
Op donderdag 30 januari 2003 18:38 schreef moredragons het volgende:
Ik word niet goed van het volgende:Er zijn zooooooooo veeeeeeeeel topics die gewoon niet te lezen zijn in R&P... Waarom? Omdat niemand gehoord heeft van enteren enzo
vriendje en geheimhouding
Het gaat uit..
Liefde op het eerste gezicht?!
help me, wat moet ik hiermee?
bijna 7 jaar...nou wat vind jij?
"Als je hier een topic wilt openen, en je openingsposts bestaat uit veel tekst,
zou je dan zo vriendelijk willen zijn om niet alle tekst achter elkaar te zetten,
maar het zo in te delen (m.b.v. van Enters en punten etc.) dat het goed leesbaar is zodat je snel geholpen (of wat dan ook) kan worden. "
of zoiets dergelijks
[Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 30-01-2003 19:05]
als mensen
teveel enteren
Dat zie je af en toe ook gebeuren.
En ook in R&P.
quote:Stelling: Als je een emotioneel wrak bent, tast dat je vermogen tot duidelijk en overzichtelijk schrijven aan.
Op donderdag 30 januari 2003 19:05 schreef Fogerty het volgende:
Ik vind het trouwens ook best vervelendals mensen
teveel enteren
Dat zie je af en toe ook gebeuren.
En ook in R&P.
quote:Beetje laag he
Op donderdag 30 januari 2003 19:10 schreef Roellio het volgende:[..]
Stelling: Als je een emotioneel wrak bent, tast dat je vermogen tot duidelijk en overzichtelijk schrijven aan.
Ik zelf denk dat je eerder naar de leeftijd moet kijken van de persoon. De meeste mensen die zonder enters schrijven schat ik toch wat jonger in. Die voelen normaal al nooit de drang om een uitgebreid verhaal te posten. Dus zien ze het probleem niet.
Je kan er wel een hekel aan hebben, maar als je het dan zegt in een post. Wees dan ook zo sportief om verder nog ontopic te reageren. Daar erger ik me meer aan. Mensen die even een mening willen geven en verder dus niets toevoegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |