Het kan zijn dat ze die rubbers een keer schoon moeten maken, als daar troep/ huidvet en zo inzit, kan je was idd snel gaan stinkenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:35 schreef schizolientje het volgende:
[..]
kan ook, ik draai in de daluren s nachts en sta echt niet op om het er uit te halen. Maar zeuren om het zeuren doet Sas nu ( niet alleen nu)
wel bakken maar niet breken, ik ken er meer die dat niet kunnen. Korte tik met een mes lukt t wel, zij deed t op de rand van de pan, ging goedquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:34 schreef FreshFruit het volgende:
Marciano kan geen ei met hele dooier bakken en vraagt Sas.
Ja dat is mijn mening over haar en zo gedroeg ze zich gisteren ook. Bij een boven op duiken bij een ander om de nek gaan hangen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind del eigenijk niet zo leuk... ik snap dat je Babette vreselijk vindt maar is del nou nodig?
Ik vind het zelf ook niet fris, ik haal het er altijd gelijk uit.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:32 schreef schizolientje het volgende:
overdrijven is ook een vak, Sas haar was heeft een nacht in de wasmachine gezeten, halve nacht en nu zou het stinken
Beetje sneu wel op die leeftijd maar er is wel gelachenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:35 schreef spapaars het volgende:
Hier het gluren van Mori
https://streamable.com/8qrx5j
[ afbeelding ]
Echt een zielige vrouw steeds met dit gedoequote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:35 schreef spapaars het volgende:
Hier het gluren van Mori
https://streamable.com/8qrx5j
[ afbeelding ]
Bij een del hoort ander gedrag als het gedrag van Babet gister, maar goed, dat is mijn meningquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is mijn mening over haar en zo gedroeg ze zich gisteren ook. Bij een boven op duiken bij een ander om de nek gaan hangen.
Ja is meer dan sneu.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:38 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje sneu wel op die leeftijd maar er is wel gelachen
En dat mag, ieder zijn meningquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bij een del hoort ander gedrag als het gedrag van Babet gister, maar goed, dat is mijn mening
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano steeds met z'n ge-Babette.
Jasper maakt er een opmerking over: "Je lijkt Mexx wel met Martin: 'Martin! Martin! Martin!"
Die was wel mooi.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano steeds met z'n ge-Babette.
Jasper maakt er een opmerking over: "Je lijkt Mexx wel met Martin: 'Martin! Martin! Martin!"
Ik moest er vreselijk om lachen en die groep ook, zie het probleem niet zoquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:38 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje sneu wel op die leeftijd maar er is wel gelachen
Ja dat is echt hoerig....quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is mijn mening over haar en zo gedroeg ze zich gisteren ook. Bij een boven op duiken bij een ander om de nek gaan hangen.
Tiano was zelf ook dronkenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb het idee dat Marciano niet zoveel van dronken dellen wil weten. Vind het niet zo bij hem passen zo dronken del eerlijk gezegd.
Of haar grote plan uit te leggen om een gele kaart te pakken tegen Jeff, in de hoop dat Jeff gaat omdat ie niet tegen fysiek geweld kan..quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:44 schreef ledn81 het volgende:
Gezellige Sas en Jappie aan de wandel. Ze gaat Jappie vast een schuldgevoel aanpraten
Van mij mag ze, maar hoop dat ze dan zover gaat dat ze rood paktquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Of haar grote plan uit te leggen om een gele kaart te pakken tegen Jeff, in de hoop dat Jeff gaat omdat ie niet tegen fysiek geweld kan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |