IK heb het idee dat Marciano niet zoveel van dronken dellen wil weten. Vind het niet zo bij hem passen zo dronken del eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:09 schreef Monique___ het volgende:
babs heeft heeeel veeel mensen ontmoet in haar leven..
weinig waar ze mee in balans is
maar marc is anders
eunice geeft terug dat ze bij anderen luidruchtig is maar bij anderen niet
babs vindt marc heel rustig ook
ze moet iemand hebben die rustig is
qua type blablablabla ze wil hem.. he he het hoge woord is eruit na weken langs elkaar draaien
Zo lelijk al die tattoos op je lijf.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:10 schreef Monique___ het volgende:
sodeju zie nu pas die tattoo op de rug van marciano
ik heb ook niet het idee dat hij wat van haar wil... ja ze hebben wel vaker 1 op 1 momentjes... maar zit volgens mij niet veel achter van hem uit.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb het idee dat Marciano niet zoveel van dronken dellen wil weten. Vind het niet zo bij hem passen zo dronken del eerlijk gezegd.
Misschien voor daar, maar ik vermoed dat het buiten snel afgelopen is.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb ook niet het idee dat hij wat van haar wil... ja ze hebben wel vaker 1 op 1 momentjes... maar zit volgens mij niet veel achter van hem uit.
er is niet zo veel he daar om mee om te gaan nog.. zie het eerder als zoiets van hem uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als een verliefde puberquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:15 schreef spapaars het volgende:
Eunice gedraagt zich als een tiener die afgelopen nacht is ontmaagd.
Moest ik meteen denken aan het moment dat Bern in bijzijn van Sas aan Mirthe vroeg of ze ook aan trio's deed.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:16 schreef ledn81 het volgende:
Als er volgende keer weer iets gebeurd in kamer 1, dan mag Bern van Sas naast Mirthe gaan liggen van haar.
Het is een 2 persoons bed en ze weet dat er niks is tussen hen 2
Is dat op stream geweest?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:17 schreef Judiwi het volgende:
Weet Jasper wel dat hij gesext heeft met Wendy. Ofontkent hij dit
Dat mens spoort niet om steeds te gaan kijken als ze denkt dat er ergens gesekst wordt.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
niet op stream , maar oa morrie waren gaan kijken in k1
Soms ook als hij niet veel gedronken heeft vertelde hij eerder.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:21 schreef ledn81 het volgende:
Jappie is veel kwijt van gister, omdat ie veel hersenschuddingen heeft gehad. Daardoor is ie gister een deel kwijt
volgens mij lagen bern en sas samen in k2 in bed van myrte , myrthe ligt op bed van sasquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:16 schreef ledn81 het volgende:
Als er volgende keer weer iets gebeurd in kamer 1, dan mag Bern van Sas naast Mirthe gaan liggen van haar.
Het is een 2 persoons bed en ze weet dat er niks is tussen hen 2
Ze hebben de camera's als gewoonlijk op een veilige punt gericht (altijd op een slapende bewoner) dus weten we dat niet.quote:
Jeff zei no ghet is maar goed dat Bern er niet was, dus hij sliep inderdaad niet daarquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
volgens mij lagen bern en sas samen in k2 in bed van myrte , myrthe ligt op bed van sas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |