Banjeren? Pestgedrag? Zeg het maar?quote:Op donderdag 4 mei 2023 23:58 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey: dat had ik nooit gedacht, dat ik van dit uitzicht moet genieten...... naar bejaarden kijken, troosteloos uitzicht.... dat Morrie naast me ligt te blaffen oke.... maar dit......enz enz
en ze lachen allemaal mee, JW en Eunice, Moraima, Jasper en Wendy, Rupert en Imadiddin ghghghgh't ook mee
Hilarisch....quote:Op donderdag 4 mei 2023 23:58 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey: dat had ik nooit gedacht, dat ik van dit uitzicht moet genieten...... naar bejaarden kijken, troosteloos uitzicht.... dat Morrie naast me ligt te blaffen oke.... maar dit......enz enz
en ze lachen allemaal mee, JW en Eunice, Moraima, Jasper en Wendy, Rupert en Imadiddin ghghghgh't ook mee
Ja in mirthes bedquote:Op donderdag 4 mei 2023 23:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ligt hij niet bij Sasha op kamer 2?
ja sorry, navertellen is lang zo leuk niet .... je moet het zien en horen om het leuk te vinden denk ikquote:
Ik zag en hoorde het...Ik hou niet zo van die afzeikhumor...quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja sorry, navertellen is lang zo leuk niet .... je moet het zien en horen om het leuk te vinden denk ik
Heb dit gekrijs dus letterlijk na twee seconden meteen uitgezetquote:
Die 2 vinden zichzelf erg relevant blijkbaar.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:15 schreef Kakadylo het volgende:
Alsof er verder ook maar iemand werkelijk in die twee geīnteresseerd is
Af en toe ook nog even een klein sponsordealtje meepakken zoals dat gaat op Instaquote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die 2 vinden zichzelf erg relevant blijkbaar.
Een en al spam met een misleidende titelquote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb dit gekrijs dus letterlijk na twee seconden meteen uitgezet
Heb het even zonder te kijken doorgespoeld en is hooguit enkele minuten jaquote:
FFWD iddquote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het even zonder te kijken doorgespoeld en is hooguit enkele minuten ja
En Martin gaat daar dus net zo hard in mee ....quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:24 schreef Kakadylo het volgende:
Zowel in de loods als tijdens zulke filmpjes maar die hele air van Mexx kan ik dus totaal niet uitstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |